Avatar billede safl Nybegynder
16. oktober 2002 - 01:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

pureftpd og mysql

Hello!
Jeg har compilet pureftpd med mysql support og får følgede fejlmeddelse:

Configuration error: Invalid SQL configuration file: /usr/local/etc/pureftp-mysql.conf

Der er oprettet MySQL bruger og database som er korrekte (MySQL er blevet reloadet jeg har tjekket at man kan logge ind med brugeren) jeg går ud fra at det er en "syntax" fejl i pureftpd-mysql.conf filen. Men jeg kan ikke finde fejlen. Håber i kan hjælpe.

på forhånd tak
safl
Avatar billede dank Nybegynder
16. oktober 2002 - 11:08 #1
så er du nød til at poste dine sql linier fra din syntax fejl.. Fjern evt. password men resten skal være som det er så vi kan debugge den.
Avatar billede safl Nybegynder
16. oktober 2002 - 12:09 #2
Jeg fandt selv fejlen i nat :) Navnet på mysql-konfigurations filen var forkert :) Det var satme provokoerende!