Avatar billede web-bente Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:56 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

En trailer/billede i en database!

Er der nogen, der kan hjælpe mig ved at fortælle hvordan man lægger et billede eller en trailer ind i en database??

Tak:-)
Avatar billede thaufer Nybegynder
15. oktober 2002 - 12:40 #1
det er klart nemmest at sætte en sti til et billede eller trailer ind i databasen.

sætter du selve billedet ind skal det være binary og det trækker voldsomt på både størrelsen af databasen, men også hastigheden.
Avatar billede terry Ekspert
15. oktober 2002 - 12:47 #2
what do you mean by trailer?
If you want to show a picture whenyou start your database then all you need to do is make a picture (BMP) and name it the SAME as you dB.
Example:
MyDB.mdb
MyDB.BMP
this picture has to be in the same folder as the dB.
Avatar billede terry Ekspert
16. oktober 2002 - 19:43 #3
how it going here?
Avatar billede terry Ekspert
17. oktober 2002 - 19:39 #4
hi web-bente>Are we going to close this question?
Avatar billede mugs Novice
17. oktober 2002 - 23:34 #5
Unfortunately another user, who doesn't want help in the Future
Avatar billede terry Ekspert
21. oktober 2002 - 09:29 #6
Hi mugs
I think the solution is to check how many days they have been active. Pity so many are mis-using the system.
Avatar billede mugs Novice
22. oktober 2002 - 18:11 #7
Hi Terry

web-bente has been active here since 14. October, and have 290 points out. Maybee Coadmin should tell her the rules.
The user not only misuse the system - the user are misusing my time off, and that is what I'm considered in.
Avatar billede terry Ekspert
23. oktober 2002 - 08:23 #8
Yes I understand your concern. I think the only solution is to take a look at their account first. If they have any unpaid questions then dont answer. This will of course mean that they move on to a new user after only one question.
I am sure admin could do something but with hotmails etc. it isnt easy.
Avatar billede web-bente Nybegynder
24. oktober 2002 - 10:59 #9
Rolig nu, Mulle!!!! Vi kender reglerne - har haft travlt med at indsætte trailers i vores database!!! :-)

WB
Avatar billede web-bente Nybegynder
24. oktober 2002 - 11:00 #10
Ups - kom til at give points til utålmodige Terry - pointene var istedet til thaufer - hvad gør vi??

WB
Avatar billede terry Ekspert
24. oktober 2002 - 11:01 #11
Hope it all went well, and thanks Bente:o)
Avatar billede mugs Novice
24. oktober 2002 - 17:07 #12
web-bente > hvilken arrogance skal man lede længe efter. Vi har haft travlt med at svare / kommentere dit problem, og først efter 9 dage kan du afse tid til en kommentar.

husk: Det var dit problem, men det var vores fritid der blev brugt.

Jeg har svaret på et spørgsmål for 1-2 måneder siden, og brugte en SØN eftermiddag på at tilrette spørgerens database. Jeg ved at min løsning er 100% korrekt, men spørgeren har endnu ikke hverken kommenteret eller godkendt/afvist min løsning.
Den spørger gider jeg heller ikke at hjælpe mere!!

Du kan ikke rette dine forkerte givne point, kun oprette et nyt spørgsmål.
Avatar billede terry Ekspert
25. oktober 2002 - 09:20 #13
Morning everyone!

WB just out of intereste. I have been in this forum for over 500 days and answered over 2000 question, and like mugs have used many a weekend trying to help people like you. Almost every time there is a very small reward for doing this, which actually cant be used for much at all. But some times there are users who just dont appreciate this. Once they have their answer then they are off. Quite often they are users who user their 300 points and create a new user when needed.

Your account has been active for only 11 days and you have used almost all of these points. How are we to know that we would ever hear from you again? So no, I am NOT impatient, but p....d off with people who abuse the system. Users could at least place a comment saying that they intended responing at a later date because they are busy.

Have a nice weekend :o)

Oh! and if thaufer  wants any points then thats no problem.