Avatar billede wanger.dk Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyeste version...

Hejsa 3d exp.

Jeg har intereseret mig for grafik i et stykke tid nu. Jeg færdes næsten kun i grafikse opgaver kategorien, og har arbejdet en del med photoshop. Men det er så nu jeg godt kunne tænke mig at prøve krafter med 3d studio max. Så mit spørgsmål er:
1. Hvilken er den nyeste version på markedet??
2. Hvor meget kommer man af med, for denne??

MVH. peter
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:48 #1
Den nyeste er 5eren.
Du kommer af med 30-40.000 kr    :(
Du kan så også få en studie udgave mener det er version 3  til et par tusinde kroner.
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:49 #2
eller du kan få tilsendt en demo af version 5  her http://www.discreet.com/products/3dsmax/
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:50 #3
det lyder godt, jeg tror jeg tager demoen, da jeg ikke lige har, økonomi til den fulde....
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:51 #4
så siger jeg tak...
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:52 #5
det var så lidt og velkommen til denne forunderlige 3d verden ;)