Avatar billede werd Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

netscape 7 noget lort!!!!

Hvad fanden bilder de sig egentlig ind? At lave sådan en pisbrowser der hiver det ene og det andet ind i computeren!

For det første:
Den laver 117 genveje til både NS7, mail og andet gejl (både på skrivebord og i samtlige mapper i startmenuen)

Dernæst tror den den kan lege sammen med real player, og laver derfor en masse genveje til den også!!

Da jeg så har slettet alt det pis og får genstartet har den uden at spørge installeret noget "instant messenger" for mig! - Men det har jeg fanden galme ikke brug for!

- Det er fandme for ringe... når jeg downloader en browser vil jeg have browseren og ikke alt muligt andet gejl!!

(ville bare lige afreagere)
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2002 - 22:37 #1
Hent Mozilla, den er bedre og uden alt det crap.
Avatar billede soreno Praktikant
07. oktober 2002 - 22:47 #2
ja, det minder frygtelig meget om IE's måde at installere på.. :-(
Avatar billede werd Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:48 #3
har både IE6, mozilla og opera!! - det irriterede mig bare grusomt at en så velkendt browser, lader sig ydmyge på denne måde!!
Avatar billede =maddog= Nybegynder
07. oktober 2002 - 23:59 #4
Den eneste der lader sig ydmyge er dig og din uvidenhed om W3C standarder og understøttelse i browsere. For ikke at nævne tab-browsing, funktionelle fav-ikon og så videre og så videre.
Før du spilder din egen (og min) tid på hvad du sikkert selv synes er et mega smart svar vil jeg lige pointere at jeg ikke gider have denne diskussion en gang til.
Jeg kører NS7 uden nogen som helst tendenser. Måske det er en fejl 45 hvad ved jeg?

PS: (Bliver aggresiv når folk pisser på min browser!!)
Avatar billede soreno Praktikant
08. oktober 2002 - 07:33 #5
så er det vist godt din browser ikke er IE.. ;-)
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2002 - 07:40 #6
maddog> Du må da indrømme at det er lidt noget fis at man skal aktviere sin browser før man bruger den? Sådan var det i 6.2, men jeg kan ikke huske om det var det i 7'eren.

Desuden ignorere NN 7 fuldstændig at jeg har sat startsiden til "blank page" og går konsekvent ind på http://channels.netscape.com/ns/browsers/7/su_setup70.jsp hver gang.

Det kan pisse mig af!

Men bortset fra det er den da fin nok, selvom jeg foretrækker IE.

Det gør altså livet lidt nemmere når man slipper for at blive irriteret over inkompetente IE-udviklere når man er på 25% af Internettet's sider.
Avatar billede werd Nybegynder
08. oktober 2002 - 16:18 #7
>>=maddog=
kan ikke være mere enig! - det er en kanon god browser, men der er da fuldstændig unødvendigt med alt det reklamepis den slæber ind på computeren!
Avatar billede spiril Nybegynder
11. oktober 2002 - 10:37 #8
Er der nogen som kan hjælpe??? Jeg har installeret NS 7 på 2 forskellige Mac G4er, og hver gang har det her agent program dukket op og vil hjælpe med at sende beskeder til Netscape -hvis man har problemer med NS 7.
Det forpurrer så bare selve browseren og så kan man ikke starte NS 7 herefter, crasher browser med det samme det agent program dukker op.
Får både fejl 2 og 3 når browser ikke kan starte op og crasher...

Sidder bag firewall, men programmet kan godt køre indtil altså man får det agent op... HÆJLP, jeg vil gerne køre Netscape og ikke IE. Hvad sker der?
Avatar billede spiril Nybegynder
11. oktober 2002 - 11:01 #9
Jeg kan lige sige jeg afprøvede Mozilla, WOW siger jeg bare. DEN virker totalt godt!!!