Avatar billede jaws3d Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Savner Hardcore Spørgsmål

Var det ikke på tide at vi får gang i nogle rigtige hardcore spørgsmål?
Der må da være nogen derude, som har nogle problemer med MAX, som ikke lige kan løses via et link til en HP med tutorials...
Lad os få nogle rigtig gode seriøse problemer på banen, så vi kan benytte dette forum til at hjælpe hianden hurtigere igang...

Husk! Der findes ingen dumme spørgsmål...
Avatar billede initializing Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:49 #1
Folk spørger når de har et problem. Så stop med at orpette sådanne spm.

Luk det venligs igen.
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:20 #2
hmmm kan heller ikke lige se formålet med dette indlæg :P
Tror for det første der ikke er så mange 3d folk på eksperten.
Det andet er hvorfor bruge eksperten når vi har udemærket alternativer som feks. 3dmaxer.dk  hvor man får svar meget hurtigere + at der kun er 3d folk der :)
Avatar billede jaws3d Nybegynder
08. oktober 2002 - 21:10 #3
Jeg giver dig ret michael, 3dmaxer er bedre end eksperten, men det var netop derfor jeg langede sådan et spørgsmål ud. Jeg syntes at Eksperten er et bedre system end 3dmaxer, så jeg ser gerne at vi får mere gang i dette forum.
Det ville jo være fedt hvis der var lige så meget hjælp at hente her, som på 3dmaxer... :)
Avatar billede jaws3d Nybegynder
20. oktober 2002 - 15:22 #4
baah :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. oktober 2002 - 16:52 #5
så det jo bare at komme igang med at spørge :)
Avatar billede jaws3d Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:15 #6
hehe :))