Avatar billede designz Nybegynder
07. oktober 2002 - 13:18 Der er 11 kommentarer

POSER: Gravid

Er der nogle der har set en gravid til poser, og ved hvordan man får fat i hende?
Avatar billede dumdum Nybegynder
07. oktober 2002 - 13:26 #1
En gravid til poser? Giver det mening?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. oktober 2002 - 13:26 #2
Vidste ikke gravide var til poser ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. oktober 2002 - 13:27 #3
dumdum> jeg MENER at der er et program der hedder POSER (udtales på engelsk)
Avatar billede dumdum Nybegynder
07. oktober 2002 - 13:28 #4
Klart klart - jeg har lige fået repareret bilen... Orange... Jeg smutter ud igen her... Sorry for spam
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. oktober 2002 - 13:29 #5
*ROFL*
Avatar billede cholm Nybegynder
07. oktober 2002 - 13:30 #6
john >>> Nåh - så søger han nok en gravid der kan betjene dette program...:-)

/cholm
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. oktober 2002 - 13:31 #7
*LOL*
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. oktober 2002 - 14:00 #8
Mener du en gravid til at posere, som model fil tegning elle fotografering
Avatar billede zerohero Nybegynder
08. oktober 2002 - 18:24 #9
Kan du ikke bruge en af de kvindelige-modeller der allerede er der og eksportere den i en 3DS format, for derefter at modellere hendes mave til en gravid-mave i 3D Studio Max, og herefter importere hende tilbage?
Avatar billede b.h Nybegynder
20. november 2002 - 23:13 #10
Du kan bruge magnets i poser vælg den kropsdel du vil deforme i dette tilfælde maven gå i menuen object/magnets så kan du tilpasse magneten så din poserfigur får en stor fin mave
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2002 - 01:39 #11
designz> lidt feedback måske????