Avatar billede sibor Nybegynder
06. oktober 2002 - 16:56 Der er 1 løsning

cvs update: move away ???

Hej
Med risiko for at blive svinet til opretter jeg spørgsmålet her, selvom problemet kun opstår når jeg bruger win2000.
Jeg har installeret cygwin på min hjemmePC (win2000) for at kunne bruge CVS. Repository ligger på control.auc.dk's servere, og mit CVS fungerer fint på sun's maskiner, men der går ged i den herhjemme.
Følgende fejl opstår når jeg kører cvs update:

cvs update: move away adm/skemaer/nov.pdf; it is in the way
C adm/skemaer/sep.pdf
cvs server: Updating adm/tutorial
cvs update: move away adm/tutorial/cvs.tex; it is in the way
C adm/tutorial/cvs.tex

Noger, der kan afhjælpe dette????
Avatar billede sibor Nybegynder
24. juli 2003 - 13:07 #1
Det er klaret