Avatar billede limemedia Nybegynder
06. oktober 2002 - 11:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FreeBSD og 3com cardbus netkort

Jeg har en Dell Inspiron 8000 der har den tvivlsomme ære at blive udsat for mine OS eksperimenter. Efter at have leget lidt med RedHat og Mandrake med deres finurligheder, vil jeg gerne "hjem" til FreeBSD.

Men jeg kan ikke få /stand/sysinstall til at godtage mit netkort. Jeg kører pt 4.6 tiny og downloader 4.6.2 i full

Netkortet er et 3com 3CCFE575CT-D 10/100

Any ideas hvordan jeg får det til at virke.

/ LJ
www.ljweb.com

PS. Point når det lille grønne lys på connectoren lyser i feltet med 100 :)) Deraf pointsummen
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. oktober 2002 - 11:22 #1
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. oktober 2002 - 11:27 #2
lukker og leger Linux indtil cardbus understøttes !