Avatar billede fcb Nybegynder
04. oktober 2002 - 21:21 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Windows XP og SB Live 1024

Jeg er lige skiftet over til XP, men det er som om mit Sound Blaster Live 1024 ikke fungere korrekt sammen med XP!
Men XP melder ikke om fejl, men der kommer heller ikke nogen lyd overhovedet!
Er der en speciel driver der kan hjælpe mig, eller er det bedre at købe et DMX Fire 1024??
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. oktober 2002 - 21:27 #2
har du søgt på Creatives sider, det lyder mærkeligt at den ikke skulle virke under WinXP, det skal det!
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
04. oktober 2002 - 21:57 #3
hvad kom du frem til
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. oktober 2002 - 22:01 #4
rolig nu, du skal nok få dine point, du må væbne dig med tålmodighed ;o)
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
04. oktober 2002 - 22:07 #5
det var ikke sådan ,blot hvis han havde et problem med driveren eller det ikke var den
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. oktober 2002 - 22:11 #6
ok, bliver spændende at se om det funker
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
05. oktober 2002 - 10:21 #7
takker ,godt det kom til og køre

fortsat god weekend også til retaxes
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. oktober 2002 - 10:52 #8
og i lige måde ;o)
Avatar billede maingano Nybegynder
05. oktober 2002 - 13:36 #9
jeg er ved at brænde en cd med clond cd. når den har læst cd'en og den skal til at brænde kommer der et skilt frem hvor der står noget med writing error og at den har modtaget forlangsomt. Den står til max speed på begge både read og write og noget med ide??? er der en der kan hjælpe?

Lars
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
05. oktober 2002 - 14:06 #10
sæt hastigheden ned på din brænder ,den kan ikke følge med

fordi cd´n kan klare fx 24x brænding så er resultatet ikke altid godt når man kører på max
Avatar billede maingano Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:46 #11
har prøvet med 4X både på write og read men den stopper. har hørt at jeg skal bytte to kabler om fra Hd og CD????
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:55 #12
prøv at sætte brænderen som master på den sekundære kontroller og CD-drev som slave på den primære kontroller.
Avatar billede maingano Nybegynder
07. oktober 2002 - 13:39 #13
Hvordan gør man det???
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. oktober 2002 - 14:51 #14
omme bAG på er der 2 jumpere 1 der hedder ma=master og en anden der hedder sl=slave
kun 1 må være monteret
Avatar billede maingano Nybegynder
07. oktober 2002 - 15:41 #15
DAmn det aner jeg iukke hvor er? er det inde i comp????
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. oktober 2002 - 17:02 #16
omme bag på dit cdrom drev/ harddiske er der en række med jumpere

der vil også stå de forkortelser
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. oktober 2002 - 17:11 #17
maingano er du sammo bruger som fbc ?

hvorfor har du ikke oprettet et ? selv ?
Avatar billede maingano Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:01 #18
Nej jeg er ikke den samme. hvad har jeg ikke oprettet? er ny her så er ikke lige med. Aner ikke hvad er jumper er sorry
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:05 #19
jumper er en lille "lus" man sætter ned over 2 pin forbindelser
Avatar billede maingano Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:55 #20
Damn det aner jeg ikke hvordan man gør. er vist et fjols .. sorry!!
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
08. oktober 2002 - 14:02 #21
er det jumperne du er i tvivl om ?
Avatar billede maingano Nybegynder
08. oktober 2002 - 16:23 #22
ja men nok det hele oz???
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
08. oktober 2002 - 16:54 #23
www.prc-data.dk
vælg support
vælg gør det selv
vælg Installation og klargøring af IDE harddisk

bladr ned til billed 3 så kan du se de jumpere der snakkes om de er ligeledes på cdrom drev osv men kun på ide udstyr
Avatar billede maingano Nybegynder
08. oktober 2002 - 21:29 #24
Jeg vil kikke det ud men tror ikke jeg har mod på at skulle bytte de stik rundt for er bangefor at smadre noget men mange mange tak for hjælpen Meyer. Hvor overclocker man et g4ti4200 og er det klogt???
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
08. oktober 2002 - 23:32 #25
vedr kunpere så kan der ikke ske noget husk der må ikke være strøm på maskinen

vedr gf4 aner det ikke
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
08. oktober 2002 - 23:32 #26
vedr jumpere