Avatar billede cybles Nybegynder
01. oktober 2002 - 17:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Domino Notes / offentlige mapper.

Jeg planlægger at lave et område med offentlige mapper på vores Domino servere, er der en som har en hjælpe fil, / tekst eller vejledning hvad jeg skal være opmpærksom på?
Avatar billede cdelicht Nybegynder
01. oktober 2002 - 20:29 #1
Er det på fil niveau du mener?
Avatar billede cybles Nybegynder
01. oktober 2002 - 20:36 #2
Ja det er det.
Avatar billede cybles Nybegynder
01. oktober 2002 - 20:52 #3
Jeg vil godt vide lidt om jeres / din erfaring, jeg starter som sagt helt fra bunden og vil gerne lige have et par retningslinjer....
Avatar billede cdelicht Nybegynder
02. oktober 2002 - 07:03 #4
Med mindre du kun har en server, Domino serveren, ville jeg ikke dele den på filniveau. Du kan få problemer hvis brugerne lægger databaser ud på de delte foldere, som de også anvender under Domino. F.eks. kan man ikke kopiere databaser på filniveau når Dominoserveren "kender tilden". Serveren holder fast i basen og forventer at være 'ene-ejer'.

Men ellers er det ikke forskelligt fra at dele mapper på hvilken som helst anden server.
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2002 - 13:56 #5
Tak for svaret.