Avatar billede sbay Nybegynder
01. oktober 2002 - 12:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Refresh alle databaser

Der må s.. da være en måde hvorpå man kan refreshe alle databaser tilhørende en bestemt templete??? Jeg bliver helt øm i fingrene af at skulle ind på hver DB!!!
Avatar billede Inge Nybegynder
01. oktober 2002 - 13:03 #1
load design på serveren, så går den igang med at refreshe..
Avatar billede karstenv Nybegynder
01. oktober 2002 - 13:10 #2
Eller hvie du skal skifte design ud med et andet hedder det:
load convert -f e:\navn.txt * stdmail50.ntf

hvor "navn.txt" indholder de mailbaser som skal have ny design, og det skal se ud som følger:

mail\navn.nsf

E:\ er bare pladseringenaf hvor filen ligger, domino skal have adgang til dette sted.

stdmail50.ntf er bare det navn på den template man vil bruge
Avatar billede sbay Nybegynder
01. oktober 2002 - 14:00 #3
selvføgelig... Men den kunne jeg bare ikke finde i hjælpen!