Avatar billede sazon Nybegynder
30. september 2002 - 14:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Website grafx links

Hey nogen links til noget af det typiske webgrafik lavet i 3dmax (tutorials jeg søger)
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. september 2002 - 14:21 #1
øhhh hvad ?
webgrafik lavet i 3dsmax er typisk, en firkant feks.  med en lyseffekt hvor du så smider over i et program som photoshop for efterbehandling.
Har ikke personligt set nogle tutorials til 3dsmax som er beregnet til webgrafik.
Det er mere standart primitivs, modifyer og lys sætning du skal kigge på.
prøv www.3dmaxer.dk og www.3dbuzz.com
Det vil sige the hard way ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. september 2002 - 14:40 #2
De fleste jeg kender bruger 3D programmerne til at lave elementer til photoshop og imageready, prøv f.eks. at se her www.eyeball-design.com og her http://rainworld.com/psworkshop/
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. september 2002 - 14:42 #3
bufferzone  elementer til ps ???  Fatter jeg ikke. De links du smider der er til photoshop ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. september 2002 - 20:07 #4
Du bruger 3D programmet til at lave elementer til photoshop billed. Se f.eks. denne tut http://jereme.gfxsites.net/tutorials/trendycrystals/trendycrystals.php
hvor Raydream 5 er brugt til 3D arbejdet