Avatar billede jonas-i Nybegynder
30. september 2002 - 11:14 Der er 1 løsning

*.db

Hey
Jeg har en database fil der har efternavnet *.db derfor går jeg udfra at det er en paradox database! Nu er mit problem så bare at når jeg bruger følgende connectstring (asp)

<%  Dim objConn
    Set objConn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
    objConn.ConnectionString = "Driver={Microsoft dBase Driver (*.db)};DriverID=277;Dbq=mailusers.db;"
    objConn.Open
%>

Så kommer følgende fejl.

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Driver Manager] Datakildenavnet blev ikke fundet, og der er ikke angivet en standarddriver.
/hey.asp, line 5

Ja ved godt det er en driver jeg mangler :D Men hvor finder jeg lige den? Min server kører windows NT håber i kan hjælpe :)
Avatar billede jonas-i Nybegynder
28. november 2002 - 08:50 #1
Trist