Avatar billede cybles Nybegynder
26. september 2002 - 14:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Template filer.....

Jeg har lavet den her template, eller det vil sige fandt den på Sandbox og rettede den så ind til det behov jeg har, det virker fint nok og dog....

så har jeg lige et par spørgsmål:

Jeg har et felt der indeholder følgende data:
type text - editable.

Dette felt vil jeg gerne ændre således at brugeren ikke længere skriver i dette, men at der i stedet puttes automatisk en dato ind i feltet hvorledes gør jeg det ?
Avatar billede roed Nybegynder
26. september 2002 - 14:52 #1
Lav det "computed" hvis det skal beregnes hvergang du editerer formen. Lav det "Computed when compsed" hvis det kun er ved oprettelsen og så indsæt :
@Today hvis det er dags dato du vil have fx. !!!
Avatar billede cybles Nybegynder
26. september 2002 - 15:02 #2
@today, hvor skal det sættes ind / slås til ?
Avatar billede roed Nybegynder
26. september 2002 - 15:04 #3
Under "Default value" og husk forresten at feltet skal ændres til et dato felt isetdet ;-)
Avatar billede cybles Nybegynder
26. september 2002 - 15:21 #4
Tak det var lige hvad der skulle til :-)
Avatar billede cybles Nybegynder
26. september 2002 - 15:22 #5
Har lige en mere til dig Roed men opretter lige et nyt spørgsmål.