Avatar billede roed Nybegynder
26. september 2002 - 11:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Arkiv problemer i 4.6.7

Hej alle!

Jeg har sammen med en bruger oprettet et arkiv til hans mailDB, og det gik helt fint alle mapper osv. blev oprettet.
Men når der skal arkiveres bliver mailsne ikke smidt ind i mapperne i arkivet, men alle havner bare i "Alle dokumenter" viewet! Og lige meget hvad jeg end prøver så vil den ikke andet.
Nogen som har en god idé eller erfaring med arkiv i ver 4.6 ???

/roed
Avatar billede Inge Nybegynder
26. september 2002 - 11:37 #1
Ja desværre så er det den måde der arkiveres på i notes 4.6, og den tilbagevendende kommentar er at det er rettet i notes5
Avatar billede roed Nybegynder
26. september 2002 - 11:50 #2
Damn ! Det var jo lige det jeg frygtede. Så må jeg skynde mig at få de sidste med over på 5´eren ;-)
Avatar billede karstenv Nybegynder
26. september 2002 - 14:09 #3
LOL KOM IGANG :-)<<-- blev råbt af din chef  hehe