Avatar billede mlabc Nybegynder
24. september 2002 - 14:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Agenter

Hej Alle

Er det muligt at oprette en agent der skal kører i en periode eks. 7.45-8.15 og så igen klokken 13.00-13.45, jeg synes ikke det sådan ud med de præ-defineret scheduleret agenter?

/mlabc
Avatar billede cdelicht Nybegynder
24. september 2002 - 14:23 #1
Du kan ikke styre præcis hvornår en agent skal køre - kun hvornår den må startes! Hvis serveren ikke når at starte din agent præsis kl. 7:45 startes den snarest derefter. Den kører ikke flere gange i et tidsrum, med mindre du angive den skal køres hver time e.lign. du kan kun vælge enten eller - altså ikke flere gange inden for flere tidsrum. Så må du oprette 2 agenter der laver det samme.
Avatar billede mlabc Nybegynder
24. september 2002 - 14:25 #2
Åhrr ja, selvfølgelig, jeg kan bare lave to... tak for hjælpen