Avatar billede nae Nybegynder
22. september 2002 - 14:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

CS spørgsmål

Jeg sidder med en Duron 600, 256 ram og et riva tnt 1 kort. Spørgsmålet lyder på hvilken grafik mode jeg skal sætte cs op til? Ved direx flytter musen sig først langt tid efter jeg har bevæget den (!), og ved opengl loader den bare, og kommer ikke videre?
Avatar billede initializing Nybegynder
22. september 2002 - 14:53 #1
OpenGL...
Avatar billede initializing Nybegynder
22. september 2002 - 14:53 #2
Prøv at opdater driverne til grafikkortet. men dit grafikkort er altså heller ikke det bedste :)
Avatar billede nae Nybegynder
22. september 2002 - 14:59 #3
Initializing> Det har jeg desværre anerkendt.... Men det kan ikke være rigtigt at jeg kører med 15-20 fps i software mode?
Avatar billede nae Nybegynder
22. september 2002 - 15:08 #4
Jeg har downloadet de nyeste Detonator drivere, men når jeg installere dem siger den : Installationsprogrammet kunne ikke finde en indentificeret enheds PCI ID i NVAML.inf hvorefter den afbryder installationen?
Avatar billede simonj Nybegynder
22. september 2002 - 15:09 #5
prøv med OpenGL i 640x480. Du skal ikke forvente mere en 30-40 fps :I
Avatar billede nae Nybegynder
22. september 2002 - 15:14 #6
Ja det har jeg prøvet, men den kommer ingen vejende. Der står også kun default under drivere?
Avatar billede thomas86 Nybegynder
09. oktober 2002 - 16:31 #7
Hvis dit kort har virkert før, så skal du nok installere de gamle drivere som du fik med kortet, men hvis du vil skal du nok investre i et TNT 2 eller bare et nyt kort. TNT2 koster ikke mere end 300,- på QXL eller i den blå avis. HL eller CS skal køres i OpenGL, og prøv dig op ad med graffikopløsningen