Avatar billede timealert Nybegynder
20. september 2002 - 10:22 Der er 1 løsning

Thumbnails med php?

Er det muligt af lave thumbnails med php??

Det skal være muligt at sætte scriptet ind i en tabel på en eksisterende side. Og billederne skal bare være i en mappe "pics/" uden at man skal ændre navn, størrelse, eller andet.

Deruover skal det være muligt at bestemme hvor mange thumbnails der skal være på hver side, så scriptet selv dele billederne op i flere sider.

Jeg er ny med php så jeg skal bruge et færdigt (!) script hvor jeg får MEGET præcist beskrevet hvad jeg skal gøre for at det virker.

Jeg håber jeg har beskrevet mit problem grundigt nok, ellers så bare spørg løs.

På forhånd tak
timealert
Avatar billede timealert Nybegynder
22. september 2002 - 14:13 #1
hej