Avatar billede sworld Nybegynder
20. september 2002 - 08:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Linksys Problem med IIS

Hejsa

Jeg har fået et problem, før havde jeg en Speedstream Router fra TDC med IIS kørende uden problemer, men nu efter at have skiftet til deres nye Linksys Standard kan mange ikke komme i kontakt med min hjemmeside mere, hvor de for en fejl om at its temponary down, selv om serveren står og kører 24/7.
Jeg kan sagtens kontakte den via lokalt net, men det tyder på at remote er død :(
Avatar billede sworld Nybegynder
20. september 2002 - 08:42 #1
Jeg har prøvet med det der DMZ halløjsa men det hjælper heller ikke noget, jeg har også været i uPnP forwarding og sættet 21, 25, 80 og 110
Avatar billede sworld Nybegynder
20. september 2002 - 09:54 #2
Jad sad egentlig og tænkte på om det slet ikke var routeren men evt. Service Pack 3 ?
Avatar billede sworld Nybegynder
20. september 2002 - 12:52 #3
Har fundet fejlen :)
Avatar billede elpizza Nybegynder
17. oktober 2002 - 11:50 #4
Hej.. jeg har lidt samme problem som du beskriver i spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/260184... tror du, at du kan hjælpe mig ???

Morten Justesen
pixx@pixx.dk
Avatar billede sworld Nybegynder
17. oktober 2002 - 12:32 #5
Keep Alive: Redial Period 30 Sec.
Sæt flueben i den linie og lad den være til default 30.
Det løste mit problem
Avatar billede elpizza Nybegynder
18. oktober 2002 - 19:27 #6
Mange tak for dit svar, det var lige præcis det jeg mente!..