Avatar billede martinkristensen Nybegynder
17. september 2000 - 22:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

webobject i GoLive 5.0

I Golive 5.0 er det ikke muligt at bruge WebObjects selvom det er klikket aktivt under Prefrerences-Modules. Hvorfor. Filerne ligger på disken under: C:\\Programmer\\Adobe\\GoLive 5.0_ENG\\Modules
Avatar billede c9steen Nybegynder
19. september 2000 - 08:38 #1
Hvis du læser manualen på den medfølgende CD ROM WebObjects.pdf i afsnittet \"What You Need to Get Started\" vil du finde en henvisning til http://www.apple.com/webobjects/ og http://www.apple.com/enterprise/, hvor du angiveligt vil kunne anskaffe dig de nødvendige programmer til at drive Golives WebObjecst faciliteter.

Prøv det selv af, jeg har ikke selv anvendt WebObjects men det kan være, at de angivne udviklingsværktøjer skal være installeret, før det virker..!?

Mvh
Steen :-)
Avatar billede c9steen Nybegynder
20. september 2000 - 16:03 #2
Du spørger hvorfor?

Adobe kan ikke slev finde svaret, så indtil videre må vi konstatere, at det skyldes en fejl, hvis du kører upgrade fra en tidligere version. Problemet opstår IKKE, såfremt du installerer den fulde version men fremkommer - bevisligt også hos Adobe !! - hvis du foretager upgrade.

Mvh
Steen ;-)