Avatar billede Slettet bruger
17. september 2000 - 19:11 Der er 33 kommentarer og
4 løsninger

Er dette design hugget?

Hejsa, jeg mistænker area16.com for at have stjålet sit design... nogen der ved om det er selvlavet, eller om han blot er en gemen TYV! :-=
Avatar billede romolo Nybegynder
17. september 2000 - 19:13 #1
Han siger selv det er selvlavet.
Avatar billede rfogh Nybegynder
17. september 2000 - 19:21 #2
Er der ikke nogen adresser, så vi kan sammenligne...?
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. september 2000 - 19:31 #3
Jeps en lille URL
Avatar billede phylox2 Nybegynder
17. september 2000 - 19:44 #4
Vi elsker at sammenligne ÉEN ting med sig selv
Avatar billede rfogh Nybegynder
17. september 2000 - 19:46 #5
Jep
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2000 - 20:27 #6
www.area16.com ligner noget som vi har set her før på eksperten, om det så er samme webkonstruktør det vides ikke. Hvilken Site skulle designet være nuppet fra pacrOOn, har du et URL?
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2000 - 20:44 #7
Nope.. jeg har ingen basis for mit argument.. det er simpel nysgerrighed...
Avatar billede bromer Nybegynder
17. september 2000 - 20:50 #8
Det er aldrig noget jeg har set før og jeg har fulgt den del med her på eksperten. Jeg tror det er selvlavet.

/Rune
Avatar billede roslev Nybegynder
17. september 2000 - 21:30 #9
Det er stjålet...
Meget af grafikken kan jeg genkende fra http://www.vir2l.com
-Man kan jo også se at han ikke selv har lavet det - knægten har jo ikke for 5 øre design-sans... Hvad hjælper det at ha\' en masse facy grafik hvis kompositionen ligner lort... Jeg tror jeg skriver en lille mail til den tyvagtige snotunge....
Avatar billede roslev Nybegynder
17. september 2000 - 21:31 #10
facy = fancy :)
Avatar billede roslev Nybegynder
17. september 2000 - 21:35 #11
...en 16-årig knægt, fra Esbjerg som er så stolt over sin mobil-tlf. at han skriver nummeret på hans hjemmeside.... Selvfølgeligt har han det ikke lavet det der ser godt ud selv...
Avatar billede winkill Nybegynder
17. september 2000 - 23:15 #12
Wow, og jeg troede jeg var ringe til at sætte , og .

Han skriver flere gange sætninger på tre, fire eller flere linier uden et eneste ,

Nice
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2000 - 23:32 #13
Jeg mener at det ikke er længe siden, at der har været noget ligende oppe her på eksperten, under navnet flash
Avatar billede bromer Nybegynder
18. september 2000 - 06:40 #14
Mkay. Jeg trækker mig tilbage....
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2000 - 07:29 #15
Sejt roslev!

Jeg var sku også næsten sikker på han ikke kunne lave det...!

For at snakke om noget andet... jeg er en okay 2d grafiker... men den slags grafik der bliver lavet på vir2l.com... hvilke tools bliver brugt dér, udover syg kreativitet og fantasi?!?
Avatar billede bromer Nybegynder
18. september 2000 - 11:22 #16
roslev>> Skrev du til ham, og har han svaret. Sådan noget må vi vide!

/Rune
Avatar billede roslev Nybegynder
18. september 2000 - 15:52 #17
bromer: Jeg skrev til ham, at eftersom han tilbyder at udføre grafisk arbejde mod betaling - så fungerer det stjålne materiale fra vir2l.com som referencemateriale, og at det er helt uacceptabelt. Jeg bad ham om at fjerne det inden 2 dage, ellers ville jeg se mig nødsaget til at gøre vir2l.com opmærksom på sagen....
Afventer svar.
Avatar billede winx Nybegynder
18. september 2000 - 19:29 #18
Det er hvist meget åbentlyst at han ikke har lavet det design selv. Hvis man går ind under Tutoruials så kan man se at de alle sammen er hugget fra WY det er en skam fordi det ser ret godt ud.
Avatar billede rfogh Nybegynder
18. september 2000 - 19:39 #19
Go roslev!!!

Død over alle dem der kopierer fra andre!!!

(bortset fra musik, naturligvis :o) )
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2000 - 20:31 #20
Sarjt!!!

Hvis i lige gider svare en af jer... så jeg kan fordele points\'ne.. i var jo alle mere eller mindre med....
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. september 2000 - 20:33 #21
Ja svare lige ;o)
Avatar billede peterneger Nybegynder
18. september 2000 - 21:45 #22
Det kan sku godt være at det design er hugget..!

Men er der nogen der kender udtrykket man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus??

Pacr00n har jo ikke lavet sin side selv??? Tjeck det her :

først se denne her URL http://www.insomnious.com/y2k/indexie.htm
også bagefter denne URL www.pacroon.dk

først se denne her http://www.thredz.co.uk/main.html (tager lidt langt tid at loade)

også bagefter se denne http://www.pacroon.dk/ie/xindex.html

Som vi jo alle sammen kan se er Pacroon meget værre end ham der har lavet den anden!! Så måske skulle han selv lige passe på?

Avatar billede Slettet bruger
18. september 2000 - 23:01 #23
Peterneger  de sammenligninger du nævner der holder lige så lidt som Pacr00n. Der er da ingen grund til at kaste grus efter hinanden og udsætte andre for tvivlsomme sammenligninger. Disse holder ikke! Der er for stor forskeld. Drop spørgsmålet og lad os bruge tiden på at hjælpe andre brugere. Kom igen når der er noget som er relevant.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2000 - 23:02 #24
Så skal alle som f.eks. bruger skabeloner fra FronPage beskylles for at efterligne desigen fra andre.
Avatar billede roslev Nybegynder
18. september 2000 - 23:33 #25
peterneger: Det der var tale om her var ikke bare meget inspireret af-, men direkte stjålet fra vir2l.com. Altså hele grafiske elementer direkte kopieret. Man kan på ingen måde sidestille det med pacr00n\'s side...
Avatar billede superneger Nybegynder
19. september 2000 - 00:02 #26
Pacroon en lille hilsen fra AREA 16

se den

http://www.area16.com/Area16Vs.Pacy.Ass.Hole.dk.jpg

den side som i klager over er en skide BETA
AREA16.COM KOMMER MED NOGET NYT DESIGN SOM HAN SELV LAVER
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. september 2000 - 00:08 #27
superneger>> Du må kende AREA16 MEGET godt, men er han ikke gammel nok til at svare for sig selv?

Og velkommen du er jo HELT ny på eksperten, kan se det er din første dag ;o)
Avatar billede superneger Nybegynder
19. september 2000 - 00:09 #28
Tjoo Pacy Ass Hole ved ik en skid hvad AREA 16 han skal sq bare passe sig selv
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2000 - 00:11 #29
Så løser det sig! ;o)
Avatar billede superneger Nybegynder
19. september 2000 - 00:14 #30
Sejt billede ik :)

kan man nakke sådan et billede på nette ? ? ?
Avatar billede roslev Nybegynder
19. september 2000 - 00:24 #31
Uhhhh, det er hva\' der sker når man lader små drenge lege med Photoshop-filtre :o)
Avatar billede superneger Nybegynder
19. september 2000 - 00:25 #32
yeah så kommer der sq ik mere nar som vil være med legen
Avatar billede superneger Nybegynder
19. september 2000 - 00:28 #33
roslev

det er sq kun brugt blur fra filtre sååååå
Avatar billede superneger Nybegynder
19. september 2000 - 00:34 #34
roslev så smut du med dine små børn et andet sted hen :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. september 2000 - 00:59 #35
Super> Du ved bare meget om AREA16 og hvordan han har fremstillet det billede m.m. *ss*
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2000 - 07:13 #36
Du kan ikke sammenligne mig med dig.

Min frontsite er INSPIRERET af Insoumnius... jeg har jo selv lavet billedet!
Mit site har nogen af de mere eller mindre samme koder, men hvis i glor lidt dybere kan i se, at både HANS OG MITS javascript er forskelligt redigeret, det stammer nemlig begge fra Dansteinmann.com, som tilbyder hjælp til DHTML!

Desuden har jeg jo selv fremstillet al grafik på mit site.

Såeh....

Mht til dit billede: Det stinker virkelig langt væk af Freeware Actions...
Avatar billede superneger Nybegynder
19. september 2000 - 07:17 #37
jaaah pacy du er stor og stærk