Avatar billede -ulli- Nybegynder
17. september 2002 - 09:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åbning af fil

En af mine kollegaer bruger AutoCad 2000l. Da vi lige har formateret hans maskine og reinstalleret alt, har han mistet nogle settings.

Blandt andet fortæller han, at når han åbnede en AutoCad tegning for at printe den ud, derefter lukkede den, og så åbnede en ny, så stod den sidst åbnede fil markeret i "Åben fil" dialogboksen.

Det vil sige han f.eks. slap for at scrolle hele vejen hen til den fil han sidst åbnede.

Er dette en autocad setting eller noget man kan ordne i windows?
Avatar billede yuksel Nybegynder
17. september 2002 - 09:32 #1
Det skulle gerne være en seting til autocad og ikke en windos funktion.,
Avatar billede -ulli- Nybegynder
17. september 2002 - 09:41 #2
Hvor og hvilken setting?
Avatar billede -ulli- Nybegynder
18. september 2002 - 09:09 #3
.