Avatar billede connor Nybegynder
16. september 2002 - 21:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udgå start i grafisk login.

Hvordan gør jeg så computeren ikke starter i grafisk login?
Alså bare promt login...
Avatar billede henryvest Nybegynder
17. september 2002 - 15:24 #1
Det kan måske godt afhænge af hvilken distribution du bruger. Under Redhat:

Rediger /etc/inittab
Ændr
id:5:initdefault
til
id:3:initdefault
Avatar billede henryvest Nybegynder
17. september 2002 - 15:46 #2
Okay, jeg havde ikke lige bemærket at spørsmålet var stillet under Suse-kategorien :-) Men derfor kan det jo godt være mit svar duer.
Avatar billede martinwa Nybegynder
17. september 2002 - 17:52 #3
Tak det virkede.
Smid et "svar" og få lidt point...
Avatar billede connor Nybegynder
18. september 2002 - 17:09 #4
Så snupper jeg dem selv...
Avatar billede fcs Novice
24. oktober 2002 - 19:35 #5
Connor>> Du bedes venligst gøre rede for dit kendskab til følgende brugere:

martinwa
damkvist
dennisjuul

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede connor Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:17 #6
martinwa/dennisjuul er venner som ofte bruger min computer eller internet-forbindelse. (Vi går på samme uddannelse= samme computere+IP)
damkvist siger mig ikke noget, men det kunne være en bruger fra skolen hvor jeg går. Der har vi jo alle samme ip/ eller bruger samme computere.