Avatar billede razzia Nybegynder
14. september 2002 - 18:23 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

3D hjemmeside ?

Jeg skal bruge et 3D-Program til at lave lidt CoooL 3D grafik til en hjemmeside jeg har tænkt på hvad de mon har brugt på denne her side - www.shadowsness.com - når du ENTER siden, det som er lavet i toppen sådan noget shit vil jeg gerne lave men ved ikke hvilket program der er godt til sådan noget ?

Skriv lige hivs i ikke forstår mig ? :D
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. september 2002 - 18:26 #1
linket virker ikke :)
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2002 - 18:26 #2
linket virker ikke
Avatar billede razzia Nybegynder
14. september 2002 - 18:26 #3
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. september 2002 - 18:28 #4
det kan du lave med de fleste programmer.  http://www.photoshopcafe.com/tutorials/crystals/crystals.htm  her er feks. en lille simpel guide i photoshop
Avatar billede runeevers Nybegynder
14. september 2002 - 18:29 #5
3D max og photoshop
Avatar billede razzia Nybegynder
14. september 2002 - 18:30 #6
altså 3D Studio MAX kan man lave sådan noget shit der i ?
14. september 2002 - 18:30 #7
http://www.shadowness.com/ mener du ?
Et gæt ville være noget lavet i 3D Studio Max importeret til FLash.

3D Studio Max er et dyrt 3D Grafik program, Flash er et animations program tænkt til brug på Web. Begge kan købes på www.ravenholm.dk (3D Studio Max ca. 30.000.- Flash 5000,- - husker det ikke helt nøjagtigt)

men det kan også laves i Photoshop (så ser det bare ikke helt sådan de rud) eller et andet grafik program ( www.gimp.org ), for de kan jo hårdtegnes og så lave noget perspktiv/3d effekt (http://www.mizzd.dk/assets/images/old1.gif venstre)

/Casper
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. september 2002 - 18:32 #8
http://www.photoshopcafe.com/samples.htm  hvis du scroller ned her på siden kan du downloade psd filer hvor de har lavet sådan noget shit (for at bruge dit ordsprog)  kan måske bruges til lidt inspiration.
Avatar billede razzia Nybegynder
14. september 2002 - 18:35 #9
okay takker for hjælpen :D