Avatar billede gittemadsen Nybegynder
13. september 2002 - 19:37 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man et sikkert login ifb med Dreamweaver

Det er kun til admin, som skal kunne komme ind på nogle ekstra html sider, alt er ren html og lidt er javascript, men det er jo ikke så sikkert igen har jeg hørt. Det skal ikke være super sikkert, men nok til at de fleste ikke kan komme ind på de html sider?

Det skal lige siges at jeg er overhovedet ikke god til at programmere, så lidt udskæring i pap er nok nødvendigt...  :o)

mvh GM
Avatar billede pontiac Nybegynder
13. september 2002 - 19:52 #1
Dette script er godt, og besøgeren SKAL kende html sidens navn da password er htm sidens navn, og den kan du kalde alt muligt .

<input type="password" size=25
  maxlenght=10

onChange=
"document.location.href=
this.value+'.htm';this.value=''" name="password">
    <input type="SUBMIT" value="OK" name="SUBMIT">
Avatar billede pontiac Nybegynder
13. september 2002 - 19:54 #2
Ups her er det hele..

<form>
    <font color="#FFFFFF"><b><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color="#FF99FF">Indtast
    dit Model &amp; supershots VIP Password:</font> </b></font>
    <input type="password" size=25
  maxlenght=10

onChange=
"document.location.href=
this.value+'.htm';this.value=''" name="password">
    <input type="SUBMIT" value="OK" name="SUBMIT">
    <br>
  </form>
Avatar billede pontiac Nybegynder
13. september 2002 - 20:27 #3
Avatar billede gittemadsen Nybegynder
13. september 2002 - 21:44 #4
OK Ja det lyder jo godt...
Hvordan sender man dem så til en anden side hvis andre har forsøgt at komme ind og ikke kendte til siden?
Avatar billede pontiac Nybegynder
13. september 2002 - 22:19 #5
det kan du ikke med dette script, den loader bare den samme side igen.
Avatar billede gittemadsen Nybegynder
13. september 2002 - 22:48 #6
Jeg har brugt denne: http://www.html.dk/scripts/javascript/00007/ og når man ikke har indtastet noget som har en side kommer denne besked...
The page cannot be displayed
Er der virkelig slet ikke noget at gøre? Bare et eller andet istedet for
The page cannot be displayed
Avatar billede pontiac Nybegynder
13. september 2002 - 23:35 #7
Så skal du have fat i ASP password
Avatar billede gittemadsen Nybegynder
15. september 2002 - 10:40 #8
Ja og det kan jeg vist ikke, da der hvor jeg har hjemmesiden ikke er mulighed for at bruge php og asp og alt det der, så det skal være javascript.
Men så mener du at der ikke er nogen udvej?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. september 2002 - 10:43 #9
Avatar billede gittemadsen Nybegynder
15. september 2002 - 20:55 #10
Tusind tak for det... :0)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. september 2002 - 22:28 #11
nå.. så svarer jeg da lige..
Avatar billede gittemadsen Nybegynder
18. september 2002 - 13:05 #12
Ja jeg anede heller ikke lige hvordan jeg skulle give points, men her er de og tak for det igen....