Avatar billede hoffe Nybegynder
12. september 2002 - 22:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kamel søges.

Hej med jer..

Jeg skal bruge en kamel, som skal laves i 3D max. Det er kun hoved jeg i først omgang skal bruge.

Hvem kan lave sådan en og jeg er jo med på at betale dig for det :)

Den skal gerne ligne lidt som denne:
http://www.alpinschule-salzburg.at/fotos/Sommer01/MustaghAta+Kamel.jpg

Kontakt mig evt. via ICQ på nr. 7283373

hoffe
Avatar billede hoffe Nybegynder
12. september 2002 - 22:53 #1
Hov det var faktisk denne den skulle lige http://fun.wolf-web.de/bilder/flug-kamel-536x526.jpg
Avatar billede runeevers Nybegynder
12. september 2002 - 22:59 #2
Avatar billede hoffe Nybegynder
12. september 2002 - 23:03 #3
Nejjj den er ikke gode nu.. Prøv at kig på det link jeg har sendt.. se hoved på den.. det er sådan den skal se ud.. Jeg skal bare finde en person som kan lave sådan en..
Avatar billede hoffe Nybegynder
12. september 2002 - 23:04 #4
hov: nu = nok :)
Avatar billede hoffe Nybegynder
13. september 2002 - 01:21 #5
Dette spg. er lukket pga. at det ikke må være i denne kategori