Avatar billede spike. Nybegynder
11. september 2002 - 20:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Aftenskoler?

Hej, jeg bor i kbh området.
Jeg kunne godt tænke mig at høre noget om nogle aften skoler til 3dsmax, hvor man kan komme og lære det helt fra grunden.

Prisen skal være under 10.000 kr
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. september 2002 - 23:36 #1
du kan prøve www.cadskolen.dk det er godt nok fjernundervisning og ikke aftenskole men du kan jo bare lave det om aften ;)
Har selv taget kurset og det er meget godt, man begynder fra grunden og tager det stille og roligt når kurset er færdig har du en god fornemmelse af programmet og hvad det kan udrette. Så det er helt klart et forsøg værd, prisen er 900 kr mener jeg.
Avatar billede spike. Nybegynder
12. september 2002 - 18:45 #2
Jeg har meldt mig til :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. september 2002 - 20:54 #3
håber du bliver glad for det  takker for point :-)
Avatar billede jaws3d Nybegynder
29. september 2002 - 19:08 #4
prøv www.3d-vision.dk, de holder nogle kanon kurser, og har en hammerfed underviser... :)
Avatar billede nicofrench Nybegynder
20. oktober 2002 - 15:25 #5
det eneste der dur er Truemax, der er pengene givet ordentligt og sikkert ud.