Avatar billede breum Nybegynder
13. september 2000 - 22:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Admin: misbrug af eksperten?

se lige http://www.eksperten.dk/spm/25624
Avatar billede bromer Nybegynder
13. september 2000 - 23:18 #1
Som de fleste dørmænd ville sige: Så\'e uHHHHH!!!

/Rune
Avatar billede roslev Nybegynder
14. september 2000 - 01:12 #2
Dumt? Ja!
Misbrug? Måske!
-Det kommer an på om man ved oprettelse af brugerkonto accepterer forholdene i en \"retningslinier for benyttelse af eksperten.dk\"...! -Findes en sådan overhovedet?? Hvis ikke var det måske på tide at lave en..! Gerne med en paragraf om warez/serials osv. - eksperten skulle nødigt blive et warezforum...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. september 2000 - 14:59 #3
roslev>> I bundlinien \"information\" finder du en beskrivelse af reglerne på Eksperten. Det kan helt sikkert udbygges, men er indtil videre det grundlag som anvendes.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. september 2000 - 15:00 #4
breum>> Jeg har slettet spm. 25624, OK ?
Avatar billede breum Nybegynder
19. september 2000 - 17:35 #5
Fint nok med mig, også hvis du havde ladet det være, men jeg tænkte at det ikke var i jeres interesse at få det hængende på jer at ekperten.dk var stedet hvor man fik hjælp til ulovlige/uetiske handlinger.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. september 2000 - 17:36 #6
breum>> Det har du helt ret i, og netop derfor slettet :)