Avatar billede stylle Nybegynder
04. september 2002 - 14:19 Der er 2 kommentarer

viewsonic P95F+ problemer

Jeg har fornylig købt en viewsonic p95f+ monitor...
mit problem er at efter jeg har installeret driver osv. er der nogle steder på skærmen hvor skriftEN er sløret, i venstre side af skrærmen er skriften 100% skarp, men 2 cm længere mod højre bliver den lidt uskarp....hvorfor?
Avatar billede morten_leth Nybegynder
04. september 2002 - 14:26 #1
det synes jeg du skal klage over for det er en fejl i din skærm
Avatar billede kraka Nybegynder
05. september 2002 - 01:08 #2
Har du en lampe med transformator, en lader til mobiltelefon, transformer til højtalere, modem eller lignende i nærheden af skærmen.  Det kan være et magnetfelt der bøjer electronstrålen. Kan også vise sig som forkerte farver. Ellers er det en fejl på din skærm som Morten skriver.