Avatar billede casaolsen Nybegynder
03. september 2002 - 13:28 Der er 9 kommentarer

MySQL offline

Hej...

Er nogen der kort kan fortælle mig lidt om hvordan MySQL funker offline... Skal man bruge PWS? Findes der et editerings program til databasen (f.eks access) så man kan oprette tabeller m.m. eller skal man være hardcore SQL programmør?
Avatar billede dmdisco Nybegynder
03. september 2002 - 13:30 #1
phpmyadmin kan bruges hvis du har php
hele pakken kan hentes fra
http://www.abriasoft.com/products/product17.php
Avatar billede danielks Nybegynder
03. september 2002 - 13:31 #2
lytter med....
Avatar billede dmdisco Nybegynder
03. september 2002 - 13:31 #3
den indeholder apache webserver og mysql med phpmyadmin
Avatar billede danielks Nybegynder
03. september 2002 - 13:32 #4
jeg kan uploade et hel mappe med alle de nødvendige progz... + manualer mm... Det er alt sammen freeware
Avatar billede a1a1 Novice
03. september 2002 - 13:36 #5
uden php eller andet kan du bruge dette program, det er gratis
http://dbtools.com.br/EN/

;)
Avatar billede Noone Nybegynder
03. september 2002 - 19:09 #6
At oprette tabeller og databaser er da basic SQL.. Ikke noget advanceret...
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
03. september 2002 - 19:10 #7
lytter med....
Avatar billede Noone Nybegynder
03. september 2002 - 22:02 #8
exp-ralle > Lyt med ved bare at sætte hak ved "E-mail" og klik udfør næste gang.... Dvs. UDEN at skrive noget.
Avatar billede bga Nybegynder
27. november 2002 - 15:38 #9
Du behøver ikke bruge PWS eller andet for at køre MySQL. Der findes, mig bekendt,ikke noget editeringsprogram til MySQL. MySQL er en database, der håndterer tabeller, indekseringer og søgninger, og har ingen brugergrænseflade. Der er ingen simpel måde at implementere databasen på. Den skal oprettes vha. SQL-sætninger i en MS-DOS lignende grænseflade. Dette er lidt besværligt, når man skal implementere mange tabeller, men sproget er nemt at lære. Man kan eventuelt indskrive MySQL-sætningerne i et stykke programkode i VBScript eller Jscript og hente dem ind i databasen vha. ASP.