Avatar billede hijklm Juniormester
23. august 2002 - 16:04 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

HP Powersmart C318 ?

Er der nogen der har erfaring med et HP Powersmart C318? I så fald, hvad kan I sige om kameraet, altså godt/dårligt?
Jeg har ikke rigtig kunnet finde nogle tests af det kamera, så jeg kunne godt tænke mig at høre nogle brugeres erfaringer.
Avatar billede hub Nybegynder
23. august 2002 - 16:09 #1
Jeg har et. Det virker upåklageligt. Man skal lige vænne sig til, at blitzfunktionen (som på mange andre digikameraer) ikke er idiotsikker-man skal af og til selv fremtvinge brug af blitz for at få ordentlig belysning.
Bortset fra det, der jo er en ret generel problemstilling med disse kameraer, er der ingen problemer.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
23. august 2002 - 16:21 #2
Min bror har det også.
Det laver nogle fremragende billeder,og det er meget nemt at bruge.
Der er også software med,der er til at finde ud af at bruge:)
Det er lidt hård ved batterierne,når man bruger skærmen meget,men det kan jo løses ved at købe nogle genopladelige.
Jeg tror også,jeg selv vil have et i nærmeste fremtid.
Avatar billede hub Nybegynder
23. august 2002 - 16:27 #3
Husk at købe en genoplader med 1500 Ma batterier (Harald Nyborg).
Avatar billede hub Nybegynder
23. august 2002 - 16:32 #4
Du kan nok ikke finde tests hvis du søger på "Powersmart". Det hedder "Photosmart" :-)
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=hp+photosmart+c+318+test&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=lang_da