Avatar billede radion Nybegynder
22. august 2002 - 01:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Valideringsproblem

Hej Eksperter...

Jeg sidder og prøver på at få min hjemmeside til at validere XML transistional... men når den kommer til en radio-knap på min hjemmeside som der skal være markeret ved start får jeg denne fejl

Line 169, column 35:
  ...  type="radio" name="pakke" checked value="5-8"></input>
                                        ^Error: attribute minimization is not supported in XML

Er der nogen der kan hjælpe mig til hvordan jeg får radio-knappen til at være markeret, så det validerer
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2002 - 01:28 #1
bumbum...er det ikke noget med checked="checked" ??
Avatar billede radion Nybegynder
22. august 2002 - 01:30 #2
fantastisk, jo det var det. smid mig et svar så får du knaster
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2002 - 01:31 #3
:)

XML er en sjov fætter. Noget som man har brugt i 10 år er pludseligt lavet om. Men sådan går udviklingen vel..
Avatar billede radion Nybegynder
22. august 2002 - 01:32 #4
præcis... de finder hele tiden på nye finurligheder, som vi halsende skal følge med på 8) . Men, tak for hjælpen i de sene nattetimer.