Avatar billede wof Nybegynder
05. september 2000 - 17:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori.

Det kunne være fedt hvis i lavet en der hedder server og ik webserver for så kunne i smide nogle flere på den.

Server
Ftp server
Webserver
Telnet server

O.S.V.
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. september 2000 - 17:06 #1
god ide :o)
Avatar billede wof Nybegynder
05. september 2000 - 17:08 #2
Jep.
Og det tager ik lang tid at lave dem ADMIN.

:o)
Avatar billede hojben Novice
05. september 2000 - 17:10 #3
Fin ide *s*
Avatar billede altinet Nybegynder
05. september 2000 - 17:29 #4
Altså...i stedet for

Webservere
  Generelt

Så kunne det være....

Servere
  webserver
  mailserver
  filserver
  Telnet server
  FTP server

  o.s.v.

....Ja!...god ide. Det ville give mulighed for at vælge kun at få mail om nye indlæg i f.eks. webserver, hvis man er ligeglad med de andre.

:-) Lars
Avatar billede wof Nybegynder
05. september 2000 - 17:34 #5
Jep Lars. :o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. september 2000 - 17:36 #6
Det kan vi hurtigt gøre, men der er ikke meget plads på forsiden, og vi vil gerne lave en samlet opdatering. Der er på det seneste kommet en del nye kategorier, hvor der ingen aktivitet er. Indtil videre vil vi derfor være tilbageholdende med at lave nye ting. Håber det er OK ?!
Avatar billede wof Nybegynder
05. september 2000 - 17:38 #7
Det er bare okay.
Avatar billede altinet Nybegynder
05. september 2000 - 18:39 #8
OK
Avatar billede denboj Nybegynder
05. september 2000 - 21:04 #9
man finder virkelig ud af hvor svært det er at finde rundt i alle de nye kategorier når mailserveren er nede som den har været de sidste par dage.