Avatar billede angelenglen Nybegynder
19. august 2002 - 02:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Script til at kopiere XML-Fil

Jeg har et script der bruger følgende XML-Fil:
http://www.anarchy-online.com/org/stats/d/1/name/1427459/basicstats.xml

-problemet er bare at som bekendt kan man ikke linke til en XML-fil på en anden server, så det jeg har brug for er et script der kan lave en kopi af den XML-fil, og ligge den på min server.
Jeg har en server med php+mysql-support, dog vil jeg helst have et java/vb-script.

-I praksis skal jeg bruge et script der "uploader" den ovennævnte XML-fil til min egen server.
-for på den måde kan jeg jo godt bruge en XML-fil fra en anden server, det eneste jeg skal gøre er at køre en update-side engang imellem, for at holde en up-to-date :-D

Håber det kan lade sig gøre...
Avatar billede dmcn Praktikant
19. august 2002 - 03:14 #1
Spørgsmål må kun oprettes en gang. Luk venligst det ene.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede angelenglen Nybegynder
19. august 2002 - 09:26 #2
hmm ja, der mangler nok en funktion til at kunne flytte et spørgsmål fra én kategori til en anden....