Avatar billede ducks Nybegynder
18. august 2002 - 17:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ændre spm.

http://www.game-edit.org/ har de et forum hvor man kan ændre sine spørgsmål/indlæg, kunne det ikke også være en ide her på E at man kunne rette sine stavefejl, dårlige forklaringer osv.?

(PS. game-edit er iøvrigt et godt forum til dem som bruger worldcraft)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
18. august 2002 - 18:16 #1
Nej, jeg synes ikke om ideen, for der er sikkert nogle n00bs der udnytter det til at ændre spørgsmålet og sige at svaret naturligvis derfor er helt forkert. Til gengæld synes jeg da godt man kan give CoAdmins ret til at ændre i spørgsmål og kommentarer. Så skal der bare nederst i kommentaren/spørgsmålet f.eks. stå:

Sidst rettet af nanoq den 18. august 2002 kl. 18.15.

Evt med en mindre skrifttype (eller en anden skriftfarve), så man kan se forskel på hvad der er rettelser og hvad der er en del af kommentaren/svaret
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. august 2002 - 22:09 #2
Jeg synes det er en unødvendighed. Der sker ingen skade ved en stavefejl eller to. Coadmins har heller ikke brug for at kunne rette i spørgsmål/indlæg.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. august 2002 - 09:24 #3
nanoq -> Forestil dig at der er nogen der f.eks. spørger om hvor man kan downloade et program. De fleste ville så tænke "ahh det er en demo han vil have, for ellers ville spørgsmålet være ulovligt". Hvis der så er nogen der skriver hvor man ulovligt kan hente den fulde version af et program, så er det noget nemmere at en CoAdmin sletter eller ændrer denne kommentar til ingenting i stedet for at slette hele spørgsmålet som måske også kan være relevant for andre at læse!

Men jeg vil så også på den anden side at der først skal gøres ved så mange andre ting på Eksperten før vi sætter stakkels Admin til at lave endnu flere udvidelser til Eksperten.
Avatar billede ducks Nybegynder
19. august 2002 - 11:12 #4
Så lige en anden ide, det kunne være rart hvis man modtager en mail, om sin fejl når en (Co)Admin lukker ens spørgsmål.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. august 2002 - 11:55 #5
enig... jeg har den på en lille liste over ting jeg skal have talt med Admin om ved lejlighed.

Mit forslag lyder, at "ejeren" af et spørgsmål får tilsendt en mail, med den tekst coadmins skriver når et spørgsmål lukkes.
Avatar billede ducks Nybegynder
23. august 2002 - 12:33 #6
Takker, lukker nu.
Avatar billede hermandsen Juniormester
04. september 2002 - 18:26 #7
>>nanoq
Kan du ikke udbygge den kommentar til: "De deltagende i spørgsmålet får tilsendt en mail, med den tekst coadmins skriver når et spørgsmål lukkes."? Vi andre vil også gerne vide besked! :)