Avatar billede goulduck Nybegynder
15. august 2002 - 18:35 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

300+ point = ingen dags point?

Der var på et tidspunkt tale om at lave point systemet sådan at hvis man havde x antal point, så fik man ikke flere dagspoint.

Er den regel blevet skudt ned?

Ved godt det kan give en del problemer, da nogle brugere har tjent over 1000 point den vej - om de skal slettes eller ej og om det er fair over for nye brugere i systemet.

Men kort - blev den regel nedlagt?
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. august 2002 - 18:38 #1
det tror jeg...
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. august 2002 - 18:41 #2
da loftet blev indført på 200 point skete det ikke med tilbagevirkende kraft, så at gøre det her vil være ukonsekvent. Synes dog også at de 5 point om dagen er unødvendige for de der har mange point.
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. august 2002 - 18:44 #3
Ja, ljweb, det er lige det med dem som har mange point. Det ødelægger systemet lidt synes jeg, at næsten 6000 af de point jeg har, bare er fordi jeg har været her inde.
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. august 2002 - 18:48 #4
ja, hold da op :)) det giver da et par point eller tre
Point opsparet (1044 dage * 5 point)  5.220,00
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2002 - 18:50 #5
ljweb:
At dem der har mange point ikke skal have 5 hver dag, men dem uden skal have dem. Er en dum løsning, det bliver ligesom det danske skattesystem, hvor os der tjener mange penge skal betale forholdsvis mere end dem der ikke laver noget.
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. august 2002 - 18:53 #6
disky meget god skatte regl :)
ville være feder hvis man kun fik dagspoint hvis man var her, altså de dage man loggede ind på eksperten fik man 5 point.  Så kan man ikke bare have en bruger der stod og samlede point.
Syntes også det ville være dumt det andet at dem der havde mange ikke fik dagspoint :-)
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. august 2002 - 18:57 #7
disky >> mht skat skal du ikke klage, bare prøv at være fuldt skattepligtig i to lande !! se, det er ripoff der vil noget

Spørgsmålet er tricky, men det er mange point til en masse brugere der intet kan bruge dem til.
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2002 - 18:58 #8
Og alle dem der bare opretter spørgsmål uden at deltage i forummet burde så heller ikke have points.... Nææ de skal lave noget i stedet for at få dem forærende :D
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. august 2002 - 22:02 #9
disky> Jeg synes ikke at du skal begynde at blande skattesystemet ind i dette her. Du skal jo ikke betale noget nogen steder.
Betagt det som bistandskontoret: Du får point når du ikke har nogen - ellers må du sørge for dig selv.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. august 2002 - 22:21 #10
Det var mit forslag og jeg synes stadigt at det er en god idé at alle med over 300 point ikke får den daglige donatation...
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. august 2002 - 06:39 #11
Well .. så har vi fået noget mere opmærksomhed omkring dette.. :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. august 2002 - 07:32 #12
jeg har ikke modtaget mine 5 pointz her de sidste 3-4 dage, så mon ikke der er kommet et loft på hvornår man får de 5 pointz?
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. august 2002 - 11:55 #13
Tror jeg har modtaget mine, men jeg holder da lige øje. :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
17. august 2002 - 00:03 #14
Bryder mig ikke om det... Så skal dem der har mange point til at betale af egen konto for at få lov til at oprette spørgsmål, mens dem der ikke laver en skid, men bare venter på at der kommer flere point ind på kontoen så de kan oprettet et nyt spørgsmål??? Neeeej, det skal da være lige for alle... Store som små, rige som fattige... Alle skal da have lige stor andel og behandles ens!

Jeg tror også der begynder at gå sport i ikke at have så mange point, for så kan man jo få dem gratis!?

Hvad man i stedet kunne gøre var måske at deaktivere dem der ikke havde været online i laaaaang tid... Bruger christensen for eksempel...

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=christensen&option=24

Han har været oprettet i 538 dage, men har aldrig noget sinde kigget på et spørgsmål, hvilket han nu næsten har 3000 point for!

Slet/deaktiver i stedet brugere der ikke bruger deres konto mere. Så kommer personen ud af point/statestik-systemet og brugernavnet kunne blive tilgængeligt for en anden!