Avatar billede 3xs Nybegynder
12. august 2002 - 07:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Limewire eller...?

Jeg bruger i øjeblikket Limewire til at downloade diverse filer... men er ikke tilfreds med anvendeligheden / mængden af brugere som er logget på (normalt kun ca. 1000 brugere). Bruger i øvrigt ike nyeste version, da jeg bedre kan li' den gamle... :-)

Jeg ved at der er en række andre programmer til samme formål til PC, som er en del bedre... Men mange af dem findes kun i PC-udgave... Kan andet og bedre anbefales end limewire???
Avatar billede reanimator Nybegynder
12. august 2002 - 08:05 #1
hej

jeg er ikke sikker men jeg mener at eDonkey også findes til mac
Avatar billede 3xs Nybegynder
12. august 2002 - 09:37 #2
hmmm... Jeg kan ikke finde en version på www.edonkey2000.com. Der er et link til en dansk udbyder af programmet, men umiddelbart er det kun til Mac OS X, som er det nyeste styresystem (jeg har version 9.1...) Desuden kan linkene ikke benyttes / findes ikke...

Desværre...
Avatar billede dorkstar Nybegynder
12. august 2002 - 11:45 #3
Der er flere muligheder, men de fleste kræver OS X. Gå på versiontracker.com og søg efter:

1. Acquisition
2. iSwipe
3. Neo

Du har ret mht. edonkey - den er kun til OS X (og tilmed commandline-baseret), men prøv at se, hvilken der passer dig bedst. Jeg har også lige kigget på SongSpy, som indtil videre kun findes til PC (yecch!) og den kunne også gå hen og blive interessant.

Held & lykke

D
Avatar billede 3xs Nybegynder
12. august 2002 - 11:57 #4
Tak for dit svar!

Hvilken har du bedst erfarring med?

S
Avatar billede 3xs Nybegynder
12. august 2002 - 12:18 #5
Min søgen efter Neo og Acquisition gav ikke noget resultat på Versiontracker....

Jeg prøver i øjeblikket med iSwipe, men er egentlig ikke specielt imponeret... Måske er det fordi man tænker tilbage på de gode gamle Napster-dage :-)
Avatar billede dorkstar Nybegynder
12. august 2002 - 13:42 #6
Neo er god, men tidskrævende - den er en "spøgelsesklient" på Kazaa, men man skal selv scanne IP ranges, og dat tager lang lang tid. Husk at downloade "Starter Kit", hvis du vil prøve den.

Neo: http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=14971&db=mac
Acquisition: http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=15375&db=mac

D
Glemte at nævne Drumbeat:http://drumbeat.info (kun til OS 9) - den er ret god, men du har ret - intet kan måle sig med Napster...
Avatar billede 3xs Nybegynder
22. august 2002 - 15:07 #7
Så blev det drumbeat :-). Den er ret ok, men som du også siger, ikke 100% optimal. Men bedste alternativ indtil videre...

Tak for hjælpen

3xS