Avatar billede vsql Nybegynder
11. august 2002 - 18:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Apache webserver hvordan..

Hvodan fungere Apache med asp.net og kan jeg få det på mit xp prof.

er det gratis, nogen som kan guide mig igennem mere el. mindre ind til jeg har en webserver?
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
11. august 2002 - 18:06 #1
Hvis du har Win XP Prof så skal du da bruge MS IIS !! Som du installerer under "tilføj fjern programmer" > Windowsprogrammer...
Avatar billede vsql Nybegynder
11. august 2002 - 18:06 #2
Kan jeg ikke få Apache ??
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
11. august 2002 - 18:08 #3
Sagtens.. det kræver bare lidt mere at sætte det op... Det lykkedes aldrig rigtig for mig da jeg forsøgte...
Avatar billede vsql Nybegynder
11. august 2002 - 18:10 #4
Hvordan fungere det...får jeg så en site som er forbundet med min computer (en mappe f.eks) hvor jeg exp. lægger en asp fil ind og så visen det..
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
11. august 2002 - 18:10 #5
Ved det ikke... www.apache.com
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
11. august 2002 - 18:11 #6
ups.. det er http://www.apache.org
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
11. august 2002 - 18:11 #7
ASP.NET på Apache kan endnu ikke køre tilfredsstillende.
Avatar billede vsql Nybegynder
11. august 2002 - 18:19 #8
så asp
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
11. august 2002 - 18:21 #9
hvorfor bruger du ikke bare Microsoft Internet Informations Server ???
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
11. august 2002 - 18:27 #10
ASP kan godt køre på Apache men det kræver et tillægsmodul. Som f.eks. Sun ONE Activeserverpages ( http://www.chillisoft.com/ ) eller InstantASP ( http://www.stryon.com/products.asp?s=1 )
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
11. august 2002 - 18:28 #11
agg-zeus>> Fordi IIS har en begrænsning på 10 brugere i XP Prof måske?
Avatar billede vsql Nybegynder
11. august 2002 - 18:41 #12
Hvordan fungere det...får jeg så en site som er forbundet med min computer (en mappe f.eks) hvor jeg exp. lægger en asp fil ind og så visen det..
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
11. august 2002 - 18:54 #13
vsql> Ja du får en mappe hvor du ligger dine filer i og de filer der ligger her vil så være tilgængelige igennem din IP adresse