Avatar billede darkwolf Nybegynder
08. august 2002 - 13:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med onbord lydkort

Jeg har et onbord lydkort som der ikke er så godt når kopier fra mit hd så går lyden meget langsomt og det kan jeg ikke forstå fordi at det er en 1400 mhz atlon med 512 ram Help me plz
på forhånd tak
hilsen martin
Avatar billede cykellapper Nybegynder
08. august 2002 - 14:20 #1
Hvilket styresystem bruger du?
Hvad mener du med langsom lyd?
Hvad er det for et bundkort?
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
08. august 2002 - 22:06 #2
Der er tit det med onboard lyd, at man kan høre en svag skratten og lign når den "tænker"..
Avatar billede darkwolf Nybegynder
11. august 2002 - 15:04 #3
Jeg bruger windows 2000 og det er et Soltek SL-75KAV ATX Og det jeg mener med at lyden går langsom det er at når jeg laver noget system krævende så er det lisom at jeg høre lyden i slowmotion