Avatar billede lee Nybegynder
08. august 2002 - 00:01 Der er 33 kommentarer og
4 løsninger

Paint Shop Pro IKKE Paintshop pro

habber habber hab....

Kan vi lige få rettet denne fejl.

Kategoriaen hedder Paint Shop Pro i 3 ord ikke Paintshop pro i 2 !!!!

/Lee
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. august 2002 - 06:46 #1
Avatar billede lee Nybegynder
08. august 2002 - 12:59 #2
;o) ja den manglede jeg lige

'/Lee
Avatar billede hermandsen Juniormester
08. august 2002 - 21:47 #3
Av... Laver Admin stavefejl?! :)
Nu ikke for hårde ved ham, han har fødselsdag... Send en mail til info@eksperten.dk om problemet! ;)
Avatar billede e-skape Nybegynder
10. august 2002 - 11:55 #4
Jamen så tillykke da Admin... Hvor gammel bliver man?

//e-SKape
Avatar billede lee Nybegynder
10. august 2002 - 23:00 #5
Hmmm sendte admin et fiiint fødselsdagskort.. men det hjalp tilsyneladende ikke på hastigheden af hvornår det bliver rettet.

Suk... alting går da også i slowmotion herinde... tsk tsk

/Lee
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. august 2002 - 00:56 #6
Måske har han bare ikke prioriteret denne stavefejl så højt.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. august 2002 - 15:04 #7
Jeg skal nok få den rettet... er dog lige kommet ind ad døren efter veloverstået Skanderborgfestival... så det bliver først senere... eller i morgen...
Avatar billede lee Nybegynder
15. august 2002 - 12:04 #8
Tak.. syntes nok der måtte være skedt et eller andet vildt når nu det ikke blev rettet ;o)

/Lee
Avatar billede lee Nybegynder
29. august 2002 - 13:06 #9
Det her er simpelthen for DÅRLIGT
TSK TSK TKS få da fingeren UD og ret den temmeligt store fejl !!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. august 2002 - 13:11 #10
Det kommer... men jeg går ikke konstant og småretter... jeg er igang med at samle sammen til en større renovering.

pt har jeg ferie... det er ikke arbejdet foran skærmen der har min højeste prioritet.
Avatar billede lee Nybegynder
29. august 2002 - 14:52 #11
nej det forstår jeg godt... men E holder jo ikke ferie vel ?

for så vil jeg da have mine penge for sommerferien retur.
Avatar billede e-skape Nybegynder
13. september 2002 - 19:31 #12
Skal det ikke lukkes det spg her? Er der ikke blevet taget affære?

hehe

//e-SKape
Avatar billede lee Nybegynder
15. september 2002 - 00:14 #13
e-skape>> dette spm bliver ikke lukket før der er blevet taget hånd om fejlen... det har nu taget en måned... bliver interesant at se hvor lang tid en så lillebitte ting viltage at få ordnet.
Avatar billede e-skape Nybegynder
15. september 2002 - 14:52 #14
Nå ok... Men nu er det jo ikke en gennemgribende fatal fejl...
Som han siger, han småretter ikke hele tiden, men det lød som om, han snart ville rette det...

Over and out
//e-SKape
Avatar billede hottehans Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:16 #15
er det rettet  ;)
Avatar billede cms Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:20 #16
Avatar billede lee Nybegynder
03. oktober 2002 - 22:10 #17
Hold da op hvor er Eksperten dog bare ved at DALE .... hvad har i gang i... ?++ INTET bliver ordnet... i opdatere siden inden alt er på plads... der er fejl som ikke bliver rettet... og top 10 for Freelance har i valgt at IGNORERE TOTALT,

Hvordan kan det være der er s lidt respekt for brugerne ???
Hvordan an det være at Admin ikke lukker sit Banner spm ??? hvad laver i derinde ????

/Lee
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. oktober 2002 - 13:42 #18
Tjaahh... som du måske har hørt, har IDG overtaget Eksperten. Jeg går ud fra Admin har haft travlt med forhandlinger mv., hvorfor der ikke er sket noget.

Jeg er pr. i går trådt ud af arbejdet med Eksperten. Dvs. jeg ikke vil være involveret i arbejdet med at få rettet de fejl der er.

/NanoQ
Avatar billede lee Nybegynder
04. oktober 2002 - 19:26 #19
Nanoq>> jeg ved ikk ehvad dine grunde er til denne beslutning, men jeg kan godt forstå at det må være temmelig frustrerende at hjælpe en der er så lidt intereseret i siden som det lader til at admin er.... EJg har godt læst mailen om at han har solgt eksperten, men hvad nytter det når hans brugere er DYBT utilfredse med hans evner til at have styr på både siden og samtidigt at forhandle... at forhandle en side er ikke et 24 timers job.. så jeg er bare skuffet over hans manglene interesse.

/Lee
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. november 2002 - 10:50 #20
Hmm... Det går stadig lidt langsomt! :)
Avatar billede hottehans Nybegynder
12. november 2002 - 11:03 #21
sørgeligt...!
Avatar billede hottehans Nybegynder
12. november 2002 - 13:09 #22
og vi er oppe på 3 måneder...!
Avatar billede hermandsen Juniormester
17. december 2002 - 00:44 #23
Hvad er det så nu? 4. måned?
Avatar billede hermandsen Juniormester
17. december 2002 - 12:08 #24
Hvorfor er spørgsmålet nu tomt?
Avatar billede hermandsen Juniormester
17. december 2002 - 12:08 #25
Hmmm... Åbenbart en bug! Alt er tilbage nu! :)
Avatar billede lee Nybegynder
17. december 2002 - 16:23 #26
JA nu er vi vist oppe på de 4 måneder, hvor en lille fejl som denne stadig ikke er blevet rettet...

/Lee
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
17. december 2002 - 16:49 #27
det er sq for dårligt.. - der bliver INGEN ting lavet for brugerene her på eksperten..

mht. til expNOTE og XpertsXposed fx...
Avatar billede lee Nybegynder
15. januar 2003 - 17:02 #28
Dette er sendt til Jacob Friis Larsen Efter mit Eksperten Pro Abonnement er udløbet... måske der sker noget.

Hej Jacob

Jeg var en af de første til at støtte eksperten med et e pro abonement.
I den tro at der nu var mere dialog mellem medlemmere og admin på E.

Jeg har erfarret at det er der slet ikke.
1. Paint Shop Pro Kategorien er stadig ikke blevet rettet til Paint Shop Pro kategori i stedet for Paintshop Pro.
2. Freelance kategorien ligger stadig som en fortabt kategori, og alle de points man har arbejdet hårdt for at få, og ens position som nr. 1 på freelance kategorien er fuldstændigt ubrugelig.
Jeg blev lovet dengang for ½ år siden, at mine svar ville blive delt ud over alle kategorierne der på nuværende tidspunkt er oppe. Men intet er sket, og før dette sker, vil jeg ikke ligge mere energi i E og dens kategorier.
3. E bad om et logo for ½ år siden, og når selv admin ikke kan finde ud af at afslutte et spm på E, hvordan kan han så forvente at E's brugere gør det. Det er demoraliserende for alle andre.

Jeg forventer at få et svar omkring disse punkter på E, og håber at mine ord bliver hørt fra jeres side. Tag dem som ord fra en tidligere hovedperson på E, der kun venter på tingene kommer i orden før hun kommer tilbage som meget aktiv bruger på e.

Med venlig hilsen

Lee Laursen
www.pspgrafik.dk
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. januar 2003 - 17:26 #29
helt fint!

han har sq heller ikke fpet taget sig sammen til at lave pointsysten til XpXp eller kode til expNOTE - IKKE ENGANG EN FORWARD AF EN IPADRESSE!

Eksperten er, og bliver et klamt sted hvad angår brugervenlighed mellem admins og brugere... - det ka man sq godt droppe; og CoAdmins bliver sq ved med at forsvare Jacob! - hehe.. - mund til røv metoden!

Jeg gider ikke høre på: 'jamen, admin/jacob har SLET ikke haft tid' o.s.v... - yir, right! - forwardning af en IP-adresse tager 5 sek!
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. januar 2003 - 17:26 #30
Vel sagt! :D

Jeg er også blevet en passiv bruger.....
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. januar 2003 - 17:28 #31
"Jacob får mere tid til sine brugere" - hmmm.. - er det mig, eller er Jacob li'som forsvundet fra jordens overflade her på Eksperten???
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. marts 2003 - 16:36 #32
Jeg ved ikke hvor lang tid siden det er nu, men stavefejlen er rettet! :)
Opdagede det lige nu her! ;)
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. marts 2003 - 16:43 #33
Sejt - han er nok kommet til den mail i bunken, hehe
Avatar billede e-skape Nybegynder
19. marts 2003 - 16:46 #34
hmm.. hvad så.. skal vi starte en ny tråd med, at PhotoShop er med stort S eller hvad? heh...

Just my few words.. - out -
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. marts 2003 - 16:48 #35
>>e-skape
Nej, for det gør den ikke! :)

http://www.adobe.com/products/photoshop/main.html
Avatar billede e-skape Nybegynder
19. marts 2003 - 16:50 #36
Auch.. sorry.. heh... Troede jeg faktisk?

Nå... men .. nevermind then... :)

Just my few words.. - out -
Avatar billede lee Nybegynder
19. marts 2003 - 17:14 #37
Ja det er et stykke tid siden det er blevet rettet nu.. så jeg lukker her.

Man kunne sige tak... man kunne også lade være.

/Lee