Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
02. august 2002 - 12:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

genvej til AutoCAD

så drenge nu skal det hjælp til.. jeg gider ikke høre på min lære mere han fatter minus af windowns..
han vil ha vi skal lave 3 genveje til til AutoCAD en som skal hedde "AutoCAD bygning" , "AutoCAD Maskin" og en til der hedder "3D AutoCAD" og det er så det hele vi skal lave ved de genveje men så er der jo ikke nogen forskel på AC når man åbener den men spøgsmålet er så kan man tilføje en commande i genvej så den åbener en template med det samme.. lige som til spillet CS Fx. H:/cs/hl.exe +console
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. august 2002 - 12:39 #1
kig i installationsmappen og se om ikke der ligger nogle exefiler til det du efterlyser og træk så genvejene ud på skrivebordet
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
02. august 2002 - 12:52 #2
nej nej nej skal vil den genvej til AC til og loade en template samtidlig med den starter AutoCAD
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
02. august 2002 - 13:26 #3
du skal bare skrive det her i genvej :o)
C:\MDT6\acad.exe /open "C:\MDT6\Template\proto 3D.dwt"