Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2002 - 01:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger ejere af Samsung SGH-T100

Hej

Nu står jeg og skal købe ny mobilos (fik min gamle stjålet, og 100% forsikring :)). Jeg har haft lidt kig på samsungs SGH-T100, men vil godt lige høre fra folk, hvad de synes om den. Især bugs er jeg interesseret i at høre om.

Telefonen jeg snakker om er denne: http://www.samsungelectronics.com/mobile_phone/wireless_terminals/gsm/sgh_t100_features.html

Smider 60 point til deling, til formålet :)
Avatar billede loonz Nybegynder
29. juli 2002 - 02:02 #1
Mistede også lige min mobil igår, men havde smidt kvitteringen væk :( , så ingen forsikring dér...
Lytter derfor også lige med :)
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2002 - 02:16 #2
fandt en omfattende artikel/anmeldelse her: http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=10&ArticleID=3524

Ovenstående har ikke ligefrem fået mig frem i skoende mht. denne telefon, så ser Nokia's kommende 6610 mere attraktiv ud. www.nokia.dk/mobiltelefoner/6610
Avatar billede tonyadams Nybegynder
29. juli 2002 - 15:05 #3
se her: http://www.mobilsiden.dk/mobildebat.dk/debat1/discus/messages/1/8233.html?1027945834

hvis du ikke skal bruge gprs, wap (har wap, men det stinker) og bluetooth, men hellere vil have noget lirens ville jeg da købe dem.
Avatar billede tonyadams Nybegynder
29. juli 2002 - 17:24 #4
den
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2002 - 04:21 #5
hmm denne s100 den har jeg godt nok ikke set her i danmark.. er den på markedet??
Avatar billede jesdaking Nybegynder
26. april 2003 - 23:25 #6
hvor megt vil du bruge på en moblilos? jeg har en T100 jeg vil sælge.
Avatar billede Findahl Praktikant
10. september 2003 - 10:58 #7
jesdaking:

Hejsa

Jeg vil gerne byde på en T100....... hvis den stadigvæk er til salg.

Skriv til min mail på: mark@findahls.dk
Avatar billede jesdaking Nybegynder
11. september 2003 - 22:21 #8
Hallo der!

Den er solgt,

Vh Jesper.