Avatar billede anjensen1 Novice
26. juli 2002 - 18:03 Der er 5 kommentarer

pov-ray -nogen brugere?

Hejsa
Søgte E på pov | pov-ray | povray sågalt på på Raytrace og fik 0 , nada..

så altså
-Er der nogen E-brugere af povRay?
så ku vi jo måske finde nogen 'fællesinteresser'..
mvh/a
Avatar billede intrique Nybegynder
06. september 2002 - 15:57 #1
Jeg forstår ikke helt.. hva er det det her handler Om ? ;)
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. februar 2003 - 02:07 #2
raytrace det skulle du da gerne få noget på :)

Ser du godt ud kan vi måske nok finde nogle fællesintresser ;)  hmmm ville nlig bare spørge om du havde tænkt sig at lukke spørgsmålet snart ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. februar 2003 - 02:08 #3
stavefejl retter du selv. Det er ved at være sent ;)
Avatar billede oy-peo Nybegynder
17. marts 2003 - 20:41 #4
Jeg har syslet med POV-Ray siden 1996. Ikke at jeg har udrettet noget stort med det, men jeg har da samlet noget erfaring med dette program.
Hvis du selv er helt "grøn nybegynder", har jeg noget "start-hjælp" omkring POV-Ray på min website:
http://sorenpeo.homepage.dk/dansk/vaerksted/povray/kursus/
Har du mere "avancerede" spørgsmål, så skriv tilbage i dette forum: Hvis jeg kan svare, er jeg fræk nok til at gøre det... ;-)
Avatar billede anjensen1 Novice
18. marts 2003 - 10:41 #5
Tak skal du ha' oy-peo. da jeg way back åbnede dette lille Q var min bagtanke at hvis der nu var en 20-30 personer der straks reagerede så var der måske grundlag for et nyt forum under 3d og så ville vi have en mulighed for (på dansk) at diskutere pov.
Der har som du ser ikke været nogen særlig stor respons..
pov_org har jo et kolosalt stærkt community med meget stor kompetence så hjælp er egentligt ikke et problem.
Din hp ser fin ud og jeg vil helt sikkert se nærmere på den
tak!
Jeg lader det her Q stå åbent for det tiltrækker åbenbart stadig enkelte intereserede og pov er interessant!
mvj anj