Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
20. juli 2002 - 21:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fonts på Eksperten

Hvad synes I om, at man selv kan vælge hvilken skrifttype man vil skrive med på Eksperten (evt. begrænset til Verdana og Courier)?

Hvis man f.eks. ønsker at lave en tegning vha. bogstaver (man kan evt. "tegne" hvordan ledningerne skal tilsluttes mellem computere i et netværk) - ja så er Verdana ofte ikke så god en skrifttype på Eksperten og eksempelvis Courier vil være bedre.

Her er eksempler på situationer hvor det ville have været en fordel at skrive med en skrifttype hvor alle bogstaver er lige brede:

http://www.eksperten.dk/spm/224621
http://www.eksperten.dk/spm/237627
http://www.eksperten.dk/spm/224611
Avatar billede lequet Nybegynder
20. juli 2002 - 21:28 #1
Du kan jo bruge dit eget stylesheet f.eks.

textarea{
  font-family : Courier ;
}

og så i IE :

Funktioner->Internet instillinger

Hjælp til handicappede

Vælg dit stylesheet i "Brugers stylesheet"

På den måde kan du selv bestemme skrifttyper og sådan, lige nu har jeg en 12px fed Verdana i ekspertens textarea :)
Avatar billede lequet Nybegynder
20. juli 2002 - 21:28 #2
Hvis jeg ellers har forstået problemet ret :)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
20. juli 2002 - 21:33 #3
Jeg vil ikke vide hvordan det laves! Jeg spørger om I synes det er en god ide at man selv kan vælge hvilken skrifttype man vil skrive med på Eksperten, for det kan løse en del problemer.
Avatar billede choker Nybegynder
21. juli 2002 - 11:14 #4
Personligt synes jeg det er en fed ide - men måske vil det komme til at se lidt keglet ud med 47 forskellige fonte og størrelser ?? *nøgleord begrænsning*
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
21. juli 2002 - 18:07 #5
Ja, Eksperten skal jo heller ikke forvandles til et chatlignende forum hvor man kan skrive med farver og 47 forskellige fonte. Der skal naturligvis være begrænsninger!
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
24. juli 2002 - 20:42 #6
luk