Avatar billede zob Nybegynder
12. juli 2002 - 00:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ekspertens egen cs server!

JA, er der nogen som er villige til at lave Ekspertens cs Server? det ville da være ret cool :D...
så skulle man hedde navnet man hed på eksperten for at komme ind...

Der er jo i forvejen ret mange som spiller cs! det kunne altså være ret cool!
Avatar billede zob Nybegynder
12. juli 2002 - 00:40 #1
nå.. jeg går ind og spiller lidt cs på:

Jeg hedder PaviuZ^ der inde..

Initializing kommer også og hedder Amplcificator
Avatar billede kunze Nybegynder
12. juli 2002 - 01:10 #2
zob > HmMMmMM ?!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
12. juli 2002 - 02:00 #3
ja da, nu vi er i gang, skal vi så ik lave E om til et rent spil forum, der er alligevel ik nogen der interreserer sig for at få hjælp til alle mulige problemer som ik har med spil at gøre alligevel!
Og så kan de også lægge cs ud til download!
Og alle de nye film!
BAHH
Avatar billede zob Nybegynder
12. juli 2002 - 03:08 #4
ok, ikke helt hvad jeg mente :D
Avatar billede resten Nybegynder
12. juli 2002 - 09:25 #5
Eksperten er et videndelings forum ikke et forum for spille liderlige teenager :-)
Avatar billede zob Nybegynder
12. juli 2002 - 13:07 #6
Resten-->
Man lærer da også noget om våben :D
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. juli 2002 - 13:09 #7
Bahh... en cs-server.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
12. juli 2002 - 15:00 #8
nu vi er alligevel er i gang med at lave E om til et spil forum synes jeg også at vi skal droppe de dumme regler om pirat software og bla!
Kan jeg ik lige få en cd key til half-life?

BAHHH
www.bahh.dk styrer :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. juli 2002 - 15:01 #9
og en piratversion af AutoCad, så sparer man lige en halv national formue, har ikke noget at bruge det til, men det lyder da godt at kunne sige at man har det ;-)
Avatar billede skwat Praktikant
12. juli 2002 - 15:08 #10
add deny all from all to all 27017 ville nok være en udemærket regl at ligge ind på alle de firewalls jeg har ud at stå.
Avatar billede zob Nybegynder
13. juli 2002 - 19:52 #11
kl-o(u)kker :o)