Avatar billede oz3tl Nybegynder
11. juli 2002 - 22:24 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Downloade emner

Hej med jer på eksperten da der er nogle emner som er meget lange hvad der også er ok, men hvis man nu gerne vil læse et eller flere emner igennem for at se om andre har stillet et ? som man også gerne selv vil kunne bruge kunne jeg godt tænke mig at der var mulighed for at downloade et eller
flere områder så man kan sidde i fred og ro og offline og læse dem igennem for evt. brugbare svar og ? var det en ide eller hvad.
Avatar billede speedy Nybegynder
11. juli 2002 - 22:30 #1
Tjaa, du kan vel altid selv gå op og gemme siden lokalt på din egen computer.

I Internet Explorer går du op i File|Save As...

Og så gemmer den siden så du kan læse den når du hopper af nettet.

/SpEeDy
Avatar billede al_dair Nybegynder
11. juli 2002 - 22:37 #2
Puuuha.. forpustet 0:)  husk lige nogle kommaer, næste gang

Og husk at der skal ved "filtype" står "Webside, fuldstændig".. for at få billeder og andet med..
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. juli 2002 - 22:38 #3
al_dair> det er vel ikke nødvendigt at gemme alting, der er f.eks. ingen billeder på Eksperten mig bekendt ;o)
Avatar billede al_dair Nybegynder
11. juli 2002 - 22:42 #4
Just in case ;>)

PS: Er sponsor billederne (JP mm)ikke retaxes (Admin) bekendt ? O-)
Avatar billede oz3tl Nybegynder
16. juli 2002 - 04:17 #5
Nu er det sådant at jeg ikke bruger B$ som internet browser og så vidt jeg husker så kan du kun gemme den aktuelle side og hvormeget er der lige ved det men jeg har det bare sådant at jeg helst vil side i fred og ro og side at læse om hvordan andre har løst et eller flere ting både hardware og software mæssigt og jeg undskylder de manglende ,,,,,,,,, men de sidste 2 eksamener i dansk har kun givet 03 og 6 bl.a. manglende ,,,,,,, så her er de sæt dem hvor i vil.

/TLV
Avatar billede speedy Nybegynder
16. juli 2002 - 09:40 #6
tlv>>Jeg kan godt lave et program hvori du kan indtaste spørgsmåls-numrene på de spørgsmål du vil læse offline. Derefter henter programmet de nødvendige filer, og du kan via programmet åbne alle de sider den har gemt offline.

Er det noget du er interesseret i ? Eller er det noget andre herinde er interesseret i ?

For at jeg vil lave det vil jeg være sikker på at det er i orden for admin at jeg laver dette program. Håber at han vil komme her forbi og sige god for programmet.

/SpEeDy
Avatar billede oz3tl Nybegynder
19. juli 2002 - 02:14 #7
Speedy årsagen til at jeg er kommet med forslaget eer at jeg fornylig ville ind og se om der var noget jeg kunne bruge i forbindelse med linux og der var ca. 10000 spørgsmål / svar og inden jeg kunne komme igennem dem alle kunne jeg godt se at så ville der være gået et par timer eller mere enden jeg så var færdig og det kunne jo godt være at der var et eller flere ? der emne mæssigt lå tæt op ad det som jeg måske søgte det var sommen kun derfor at jeg syntes det var en god ide måske der var andre der også var der syntes det og jeg kunne da godt dyrke et sådant program der findes jo allerede et til nyhedsgrupperne (NEWSBIN)
Avatar billede speedy Nybegynder
19. juli 2002 - 06:52 #8
Okay, men hvis admin ikke kommenterer dette spørgsmål så vil jeg prøve at gå i gang med programmet.

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
19. juli 2002 - 06:53 #9
Jeg har tippet ham om denne side...
Avatar billede oz3tl Nybegynder
20. juli 2002 - 01:51 #10
Ok
/TLV
Avatar billede oz3tl Nybegynder
24. maj 2004 - 02:41 #11
Da den nu har stået åben isnart 2 år synes jeg at det er på tide at få den lukket.
m.v.h.
tlv