Avatar billede damon Nybegynder
11. juli 2002 - 21:37 Der er 3 kommentarer

Slider Manipulators

Jeg har prOves at lave en Slider der skal wires til en Box.. naar slideren værdi hæves skal firkanten roterer på X aksen, MEN..
det jeg har gjordt: oprettet en Slider, oprettet en Box.
hOjreklikket på slideren og valgt Value, derefter clicket på Boxen og valgt Rotation.. derefter kommer Wireing Parameter Skærmbilledet frem hvor jeg vaelger en one way connection med Slideren til at styrer.. naar jeg saa trykker Connect får jeg fOlgende meddelse
Unable to convert: 0.0 to type: Quaterminion.

Hvis der er nogen der kan forklarer det er de MEGET velkommen.. eller et alternativ :)

tak
Avatar billede damon Nybegynder
11. juli 2002 - 22:50 #1
Jeg har fundet ud af at hvis man i Track View tilføjer en Euler XYZ controller til boxens rotation kan man wire dem mellem Value og Euler XYZ.. og på den maade roterer boxen :)
Avatar billede jaws3d Nybegynder
29. september 2002 - 19:27 #2
Det kræver en EULER XYZ controller, fordi den almindelige TCB controller ikke har Akserne isoleret på samme måde..
En god ide er at lave EULER XYZ til default controller for rotation, da den oxo har funktions kurver..
Avatar billede osborne Nybegynder
20. januar 2007 - 04:54 #3
Sådan lukker du dit spørgsmål: http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar