Avatar billede cagney Nybegynder
10. juli 2002 - 18:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Cagney.dk igen

Tak for responsen på www.cagney.dk det meste er taget til efterretning.

Ændringerne vil kunne ses fra på Mandag så klik forbi.
Det skal iøvrigt siges: jeg er da godt klar over at der findes andre og mere omfattende sites end dette, men dette er altså på hobbyplan og det betyder at det daglige brød skal tjenes andet steds.

Når jeg engang kan leve af siden her bliver den naturligvis derefter.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
10. juli 2002 - 18:32 #1
oprettet i forbindelse med
http://www.eksperten.dk/spm/234280

...og selvfølgelig har du da ret - og alting har en begyndelse. Er et sp om øvelse og få en masse ideer. Hvis du tjekker de sp der er oprettet/besvaret i kategorien her i tidens løb, så vil du finde en masse gode ideer, fif osv

:D susanne
Avatar billede keysersoze Guru
10. juli 2002 - 18:47 #2
er dette så til os? eller bare fordi du ønsker ydeligere?

hvis så bare accepter - ellers glem mit indlæg
Avatar billede cagney Nybegynder
10. juli 2002 - 19:14 #3
Selvfølgelig er det også til jer, men har du mere er du velkommen til at komme med det. Al respons er som du kan se på Madag guld værd for mig og kan kun gøre sitet bedre.
Avatar billede keysersoze Guru
10. juli 2002 - 19:36 #4
en kort opsummering så (igen i forhold til min ringe mening);

start med et ordentligt design (det syntes jeg det trænger til) og få det evt "godkendt" på fx eksperten - lav først derefter funktionerne (bl.a. søge muligheder, rating af film, mere info om filmene m.m.)
Avatar billede cagney Nybegynder
11. juli 2002 - 11:42 #5
Lad os lige for en god gangs skyld få fastslået hvad hvad sitet her er. Cagney.dk er en interaktiv biograffoyé ikke et filmleksikon. Sitet er ment som en appetitvækker til de kommende biograffilm præcis som en foyé i en rigtig biograf. Klikker du på plakaterne kan du læse mere om de pågældende film og ønsker du at vide mere kan du aflægge filmens officielle hjemmeside et besøg. Du kan også søge på de allerede omtalte film via links i Arkivet.

Da de fleste film endnu ikke er færdigproduceret er det svært at rate dem. Der er pointuddeling i aften.
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
11. juli 2002 - 13:13 #6
hmm den er dæleme grim.. der burde laves et bedre design...
Avatar billede cagney Nybegynder
11. juli 2002 - 13:38 #7
Jamen kære musse du er velkommen til at komme med et par alternativer
Avatar billede keysersoze Guru
11. juli 2002 - 13:56 #8
cagney >> nu er det ikke for at virke negativ eller noget, men du efterspørger selv vores meninger - og meget af det der er kommet er respons er fra din side kritiseret.

det er rigtigt at det er din side så det er dig der er herre over det - men vi er trods alt brugerne, og mangler vi nogle ting eller ikke kan lide hvad vi ser finder vi andre alternativer. Og det ønsker du vel ikke?

hvis vi mangler nogle funktioner siger du bare at det ikke er hensigten med siden - men hvad nu hvis brugerne mangler dem? eller hvis vi ikke kan lide designet beder du os komme med alternativer - det tror jeg ikke brugerne vil.

jeg sidder og tvivler lidt på at du har kunnet bruge det vi har sagt til særlig meget men i stedet sidder tilbage men armene over kors og tror 110% på hvad du selv mener - og det er lidt farligt!

bare mine tanker....
Avatar billede cagney Nybegynder
11. juli 2002 - 14:36 #9
Det er nu ikke helt tilfældet. Jeg er skam allerede igang med at rette en hel del ting bl.a. bliver billederne mindre og de øverste reklamer forsvinder. Resultatet kan ses fra på Mandag. Til den tid er du velkommen til at give dit besyv med. Du kan enten gøre det her eller maile på den private: rytter@film.dk Det er altid godt at høre fra andre der også arbejder lidt med den slags.

For mit vedkommende er webdesign nemlig selvlært så al respons er guld. I øvrigt er din forespørgsel omkring et forum igen taget op til overvejelse. Når den kommer igang giver jeg dig et prej.