Avatar billede altinet Nybegynder
18. august 2000 - 10:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ADMIN>> Brugerundersøgelse - merchandise

Hejsa!

Hvorfor har I ikke inkluderet spørgsmålet om evt. merchandise fra eksperten i jeres, i øvrigt meget relevante, brugerundersøgelse. Det ville da have været nærliggende!!

:-) Lars Paulsen
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. august 2000 - 10:19 #1
Vi ville prøve at begrænse mængden af spm., og vender derfor tilbage til merchandising senere. Umiddelbart tror jeg vi vil tage imod bindende forudbestillinger, så vi ikke \"brænder inde\" med f.eks. 500 t-shirts ??!! ;) Det står i øvrigt på listen over gode forslag/tiltag, så vi glemmer den ikke.
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. august 2000 - 10:26 #2
admin >> Måske kunne man offentliggøre gode forslag/tiltags listen samt evt status for det enkelte punktsåledes der ikke gang på gang foreslås samme ting ?!?
Avatar billede altinet Nybegynder
18. august 2000 - 10:31 #3
Fint nok!

Hermed en klar tilkendegivelse:

Jeg vil gerne købe merchandise fre eksperten.dk, f.eks. T-shirts, Krus e.l. for op til ca. 2-300 kroner.

:-) Lars
Avatar billede altinet Nybegynder
18. august 2000 - 10:32 #4
>>ljweb:  God ide!!

:-) Lars
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. august 2000 - 10:33 #5
ljweb>> Det vil vi ikke så gerne, for så kan eventuelle konkurrenter, præcis se hvilke ting vi har udvalgt til at være næste \"nye ting\" på Eksperten. SOL har f.eks. lavet et community som til forveksling ligner Eksperten, og vi har ikke lyst til at inspirere dem yderligere på forhånd !!
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. august 2000 - 10:37 #6
admin >> forståeligt...

Det var mest ment som en mulighed for os til at komme med mere konstruktive tilføjelser ;D
Avatar billede altinet Nybegynder
18. august 2000 - 10:39 #7
Jeg hører dig andreas!

:-) Lars
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. august 2000 - 10:39 #8
Dem vil vi virkelig også gerne have, så skriv endelig. Vi skal så nok sige til, hvis det har været foreslået ;)