Avatar billede cybermaster Nybegynder
09. juli 2002 - 01:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Animation

hejsa alle sammen, Hvad er det fedeste program når man snakker 3d animation, det er ikke noget der skal på nettet, kun vises på en computer.

/Takker
/Cybermaster.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. juli 2002 - 01:05 #1
3dsmax  er en mulighed.  Ved ikke om det er det fedeste.
Lightwave eller maya et par andre muligheder
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. juli 2002 - 09:56 #2
Blender og Strata 3D er også nogle ganske udemærket programmer.

/per
Avatar billede zerohero Nybegynder
09. juli 2002 - 12:40 #3
Animation Master www.hash.com er ok (i forhold til prisen)
Maya www.aliaswavefront.com er skulle være suverænt og dens pris er også lige dalet langt ned
SoftImage www.softimage.com er ret fedt (dog lidt dyrt) og så er der'
LigthWatve www.newtek.com den er også ret fed (har en god raytracing) til en rimlig pris (lidt for dyrt efter min mening) ligesom
3D Studio Max www.discreet.com (Den bruger jeg selv)

Hvad der er bedst, er en personlig smagssag, og der nok aldrig nogen der vil blive rigtigt eninge!!! :-))

ZeroHero
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
09. juli 2002 - 23:16 #4
Maya er klart foran når det gælder Animation, det er der ingen tvivl om.